Ik ben Jeffrey 30jr oud en woonachtig in Arnhem.
Heb altijd al interesse gehad in alles waar benzine in moet, herrie maakt, hard gaat en stinkt!
Zo'n 2 jaar terug gestart met het bouwen van een garage aan huis en deze inmiddels voorzien van werkbanken,gereedschappen en een schaarbrug(max 1m).
Nu ik in bezit ben van deze gemakken is het weer eens tijd voor hobby auto. Wil een leuk circuit wagentje om rondjes te maken op de ring.
Ik heb al aardig wat vlotte voertuigen gehad en dat is beetje funest met mijn keuze maken. Ik snap dat circuit rijden met auto anders is dan met de motor maar toch wil ik accerelatie voelen en ervaren.
Heb stuk of 10 supersport motoren gereden waaronder ,gsxr,ninja' r1's

Qua auto's seat ibiza 1.8t met s3 turbo etc, audi s4 2.7 v6 biturbo met rs6 turbo's,andere drijfstangen etc(ging goed van start!) , bmw alpina B10, bmw e93 335i gechipt en nog wat andere minder interessante auto's.
Wat ik een beetje in gedachten heb qua keuze is wolf in schaapskleren. Oude golf 2 met 1.8T blok,Een bmw e30 325 maar die zijn onvindbaar.
E36 328 zijn ook schaars.
Ben benieuwd hoe verslavend ik het zal vinden om met de auto te racen en hoeveel tijd ik in het weekend zal hebben. Vandaar dat ik beetje betaalbaar/gangbaar spul wil.
Vind geblazen motoren geweldig maar 6 cilinder lijn klinkt ook heerlijk!
Zou het ook leuk vinden om in contact te komen met mensen om af te spreken op circuit. Elkaar beetje helpen langs de baan en gezelligheid!
Mochten jullie nog iets te koop weten te staan dan mogen jullie mij wel tippen.