Volgende week zaterdag een paar weken op pad met een 85PK <> 3100KG Fiat naar Noorwegen.
Ik heb geen zin in foto's te uploaden, dus bedenk zelf er maar wat bij

Waar ik wel al paar keer tegenaan ben gelopen is dat veel vakantiehuizen/appartementen op AirBnB door commerciële partijen worden aangeboden (reisbureau's, huisjesbazen, etc.). Met wat googlen kom je er dan soms achter dat het (veel) goedkoper is om dezelfde accommodatie via Booking.com te boeken. (heb je vaak ook nog betere annuleringsvoorwaarden)Macboy schreef: 09 jul 2017, 01:29 Je kunt bij AirBnB ook gewoon kiezen voor een kamer, of een hele etage of juist een heel huis.
Die optie heb ik niet gedaan, zelf via Marseille gegaan met de boot. Via Zwitserland en italie is wel het snelste zie ik. Maar idd gewoon de nachtboot pakken met een hutje.Jan-Willem schreef: 19 jul 2017, 15:09 Nou die foto's mag je best delen!
Een aantal keer voor mijn vorige werkgever van stavanger naar lillehammer gereden en ik kan absoluut niet zeggen dat het ooit vervelend is geweest![]()
Is iemand wel is met de auto naar Corsica geweest?
Ik kreeg de tip van een maatje door zwitserland en Italië en dan met de nacht boot naar Corsica.
Iemand nog tips voor Corsica?
Corsica zeker doen.Jan-Willem schreef: 19 jul 2017, 15:09 Nou die foto's mag je best delen!
Een aantal keer voor mijn vorige werkgever van stavanger naar lillehammer gereden en ik kan absoluut niet zeggen dat het ooit vervelend is geweest![]()
Is iemand wel is met de auto naar Corsica geweest?
Ik kreeg de tip van een maatje door zwitserland en Italië en dan met de nacht boot naar Corsica.
Diverse keren geweest met de auto en ik vind het een geweldig eiland. Meestal heen met de nachtboot vanaf Toulon. Het is ook maar net waar je op het eiland wil zijn. Afhankelijk daarvan kun je je vertreklokatie aanpassen. 's Ochtends thuis weg op naar Toulon en de volgende ochtend ben je op Corsica (wisselend met aankomst in Ajaccio en Bastia). Terug veelal met de dagboot naar Savona, daar hotelletje pakken en volgende dag terug naar huis via Zwitserland.Jan-Willem schreef: 19 jul 2017, 15:09 Is iemand wel is met de auto naar Corsica geweest?
Die van ons zijn 3 en 1. We hebben 2 DVD schermen hangen om ze te entertainen.///Joost schreef: 26 jul 2017, 15:47 Alleen is die kleine man van ons nu inmiddels al 3 ipv dat ie in de mc ligt, dus we zullen hem wel moeten bezighouden. Zal nog een hele kluif worden.
Zoiets hoorde ik laatst ook ja...elke 2 uur een cadeautje geven. Dat is wel een goeie. DVD schermen hebben we ook nog liggen. Die hebben we ooit kado gehad van een kennis, maar ik heb ze nog nooit uitgeprobeerd omdat onze zoon toch te jong was daar voor. Maar het kan nu wel van pas komen ja!Gijzert schreef: 26 jul 2017, 16:10Die van ons zijn 3 en 1. We hebben 2 DVD schermen hangen om ze te entertainen.///Joost schreef: 26 jul 2017, 15:47 Alleen is die kleine man van ons nu inmiddels al 3 ipv dat ie in de mc ligt, dus we zullen hem wel moeten bezighouden. Zal nog een hele kluif worden.
Hopelijk werkt dat. En een hele boel goedkope cadeautjes van AC tion.
Wij hebben vliegen ook overwogen, maar om de kosten wat te drukken gaan we gewoon met eigen vervoer. Ik vind het ook wel weer eens leuk, zo'n road trip. Is al weer 3 jaar geleden.tomgtr schreef: 26 jul 2017, 16:23 Net 9 dagen in Slovenie gweest met m'n 2 kids maar gewoon naar Venetie gevlogen. Pula kan zelfs vanaf Rotterdam tegenwoordig.
+1.
In ieder geval Gothard tunnel skippen. Waze app draaien om te zorgen dat je op tijd er vanaf gaat om niet in file te komen. Lekker de oude pas pakken. Heerlijk. Als je tijd hebt is tussen Interlaken en Gothardi de Sustenpasse, geweldige racebaan.JoostSchouten schreef: 31 jul 2017, 14:22 +2
6 nachten Sienna, 5 nachten Como-meer (Bellano/Lecco).
Iemand nog mooie wegen in die omgevingen?