Heb er een goeie 3,5 jaar en dik 80.000km probleemloos mee gereden. Echt een superauto geweest al die jaren.
Auto is van 1998 en heeft nu 303.932km gelopen (gekocht met 221.xxx) en is altijd goed onderhouden. De boekjes zijn aanwezig met stempels tot op heden (laatste beurt feb 2017 bij 303.xxx) en ook een stapel facturen van de tijd dat ie bij mij was.
Technisch is ie helemaal op orde. Motor loopt perfect en verbruikt geen druppel olie. Bak schakelt prima. Optisch is ie ook goed. Interieur is zeer netjes en buitenkant op wat kleine dingen na ook gewoon strak.
Voorzien van;
- 16" velgen met 235-60R16 Vredestein banden (ruim profiel)
- PDC v+a
- afn. trekhaak
- xenon
- regensensor
- dubbel glas
- servotronic (recent slangen vervangen)
- elek. voortsloelen (best. stuur met geheugen)
- cruise control
- autom. airconditioning
- stoelverwarming
- leder
- Parrot CK3100
- elek. zonnerollo
- autom. dimm. binnenspiegel
Wat mankeert er dan "allemaal" aan???
- pixeluitval in display van de radio. Een lijntje doet niet meer mee. Wel gewoon goed leesbaar nog.
- stoelverwarming in de leuning van de bestuurder werkt niet meer. Zitting wel.
- auto geeft regelmatig melding dat koelvloeistofniveau laag is. Dit is niet het geval en er zit ook al een nieuwe sensor in. Denk ergens draadbreuk ofzo.
- er is een cd-wisselaar aanwezig maar die werkt niet meer
- r.v. een bonkje bij rijden over bijvoorbeeld kinderkopjes. Zit ergens een minimale speling in ik denk een fuseekogel ofzo maar bij controle is het niet te vinden. Rij er al 3 jaar mee en wordt ook niet erger. Soms wat vervelend maar moet eerlijk zeggen dat het went

- paar plekjes is de blanke lak weg
- hele lichte roestvorming aan de achterschermen bij tankopening
Al met al echt nog wel een nette en goed sturende auto waar iemand nog veel plezier van kan hebben. Ik hoop dan ook dat ie bij een liefhebber terecht gaat komen en niet bij iemand die hem binnen een half jaar uitwoont. Maar goed.....geld is geld dus.....
Auto heeft nog een APK tot oktober 2017 maar kan in overleg ook met een nieuwe APK geleverd worden.
DF-prijs € 2.999,- (hij gaat voor € 3.350,- het net op van de week.)
Meer foto's kan ik mailen. Bij interesse stuur me aub een pb.