Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Een gt3 wordt het niet voor mij.
Maar Stratis slaat zich er aardig doorheen, en dat is goed om te zien. Ik moet zeggen dat ik 'm wel even kneep, maar ben blij dat ik behoorlijk bij heb gekocht tijdens de dip. Beetje alles of niets idee.
Voor mij ligt de max toch echt op 2,5K erin. Merk dat dat opzich al wat gek is om even in rook op te zien gaan. Daardoor wat fanatieker gaan handelen, eigenlijk nog leuker.
Mijn strats verdubbeld met slechts 500 euro meer geeft nu een leuk rendement.
Maar Stratis slaat zich er aardig doorheen, en dat is goed om te zien. Ik moet zeggen dat ik 'm wel even kneep, maar ben blij dat ik behoorlijk bij heb gekocht tijdens de dip. Beetje alles of niets idee.
Voor mij ligt de max toch echt op 2,5K erin. Merk dat dat opzich al wat gek is om even in rook op te zien gaan. Daardoor wat fanatieker gaan handelen, eigenlijk nog leuker.
Mijn strats verdubbeld met slechts 500 euro meer geeft nu een leuk rendement.
- dvh
Ik heb er vorige week 5k ingestopt. Nu iets van 1500,- winst. Kei-leuk. Maar balen dat ik niet gekocht heb toen ie op 2.5 stond... had gedacht dat ie nog onder de 2 zou gaan en daarop zat ik te wachten ^^
- dvh
Ik heb 1223 Stratis coins.. dus bij 200,- moet dat voor 250k net lukkenwitje schreef: 21 jul 2017, 19:54 Geen idee waar we zouden staan zonder de bitcoin crisis. De daaruit volgende dip was ook nog eens heftiger dan verwacht. Maar een goede gelegenheid om in te slaan.
Vergeet niet dat dit een langetermijnsinvestering is. Als ETH naar 400 dollar kan dan zal Stratis met werkende sidechains makkelijk 200 kunnen halen.
Een GT3 voor ons allen is echt geen fabel

-
Ik kom dan op 125K uit. Doe ik wel 'n E46 m3 cabrio & de rest douw ik wel in m'n huis...
-
Als ik bij 10-20-50-100-200 uitkom dan ga ik er geen dingen mee kopen maar duw ik het in ETFs en laat ik de macht van compound interest gewoon rustig zijn gangetje gaan.ErikS schreef: 21 jul 2017, 22:04 Ik kom dan op 125K uit. Doe ik wel 'n E46 m3 cabrio & de rest douw ik wel in m'n huis...
-
OnlineWill F.
compound interest?
-
Ik zeg doen. 

-
Compound interest is simpel gezegd, de interest die je vangt op de interest.
Pak je 125K initieel en zet dat opzij voor de komende 40 jaar met daarbij 500 Euro maandelijkse contributie:
op de bank levert je dat 365K op aan 0% rente.
Als je dat in een ETF had gestoken die gemiddeld 11% jaarlijks oplevert heb je 14 miljoen.
Pak je 125K initieel en zet dat opzij voor de komende 40 jaar met daarbij 500 Euro maandelijkse contributie:
Als je dat in een ETF had gestoken die gemiddeld 11% jaarlijks oplevert heb je 14 miljoen.
- Erik dB
Als jij me die 11% garandeert compound ik een eind met je mee!Jussi schreef: 21 jul 2017, 23:23 Compound interest is simpel gezegd, de interest die je vangt op de interest.
-
Da's niet te gek. De S&P500 heeft de afgelopen 30 jaar een gemiddeld rendement van 10.95 behaald. Steek je geld in een ETF met heel lage kosten die de S&P repliceert en je kan dat rendement evenaren.
- dvh
Lekker wakker worden weer
Als ik vandaag ga cashen heb ik mijn vakantie er weer uit..

Als ik vandaag ga cashen heb ik mijn vakantie er weer uit..
-
OnlineWill F.
Ah cumulatief rendement, dacht ik wel, maar waar maak je in hemelsnaam rendement heden ten dage. De hele economie is fucked up en verslaafd aan het bijna gratis geld dankzij Draghi c.s. Die rendementen uit het verleden zeggen mij niets meer na de QE, ze gaan alleen maar weer gelden als er een correctie komt van 40% en dan instappen, denk dat je blij mag zijn als je de inflatie kan bijbenen komende 5 jaar.Jussi schreef: 21 jul 2017, 23:23 Compound interest is simpel gezegd, de interest die je vangt op de interest.
-
Hah, ik denk niet dat de rendementen op de beurs zullen zakken tot onder de inflatie
Alhoewel dat er ongetwijfeld wel een crash aankomt.

-
Stratis gaat inderdaad al weer lekker.
Mijn Siacoins wat minder helaas.

- dvh
Heb ze net verkocht. Had dinsdag ofzo gekocht op 3.8 en nu verkocht op 5.7
Daar gaat wat fee af.. iets van 1800,- verdiend in een paar dagen. Netto/belastingvrij. Ga volgende week op vakantie en heb geen zin om het in de gaten te houden. Maar de vakantie is mooi betaald zo
Bedankt Stratis
Overigens krijgen we in komende November weer hetzelfde gezeur met Bitcoin.. een nu waarschijnlijk dus wel echt een hard fork ( afsplitsing ) en dan gaan we deze dip bijna zeker weten opnieuw krijgen.. Dan bieden zich weer koopmogelijkheden aan
Daar gaat wat fee af.. iets van 1800,- verdiend in een paar dagen. Netto/belastingvrij. Ga volgende week op vakantie en heb geen zin om het in de gaten te houden. Maar de vakantie is mooi betaald zo

Bedankt Stratis
Overigens krijgen we in komende November weer hetzelfde gezeur met Bitcoin.. een nu waarschijnlijk dus wel echt een hard fork ( afsplitsing ) en dan gaan we deze dip bijna zeker weten opnieuw krijgen.. Dan bieden zich weer koopmogelijkheden aan

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Lekker David.
Ik sta inmiddels (met alle coins) ook weer op winst, afgelopen weken wel even fors de min in. Verleidelijk om wat uit te keren inderdaad maar ik hou mooi alles vast. HODL dus, strategie hier is om het minstens 5 jaar te bewaren en kijken wat het dan doet.

Ik sta inmiddels (met alle coins) ook weer op winst, afgelopen weken wel even fors de min in. Verleidelijk om wat uit te keren inderdaad maar ik hou mooi alles vast. HODL dus, strategie hier is om het minstens 5 jaar te bewaren en kijken wat het dan doet.

- dvh
Ik kijk dus eind okt/begin nov nog even om bij te kopen.
Geloof dat we dan toch nog wel een inkak moment krijgen om de btc split.
Geloof dat we dan toch nog wel een inkak moment krijgen om de btc split.
- WJ
Iemand ervaring met Poloniex en hoelang het duurt voordat ze een support ticket afhandelen? Na 10 dagen begin ik toch wat ongeduldig te worden. 

- witje
Poloniex is ruk. Beter alles via Bittrex doen
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
+1
Laatste keer een withdrawal bij Poloniex duurde ruim 3 weken... 'support' reageren ze überhaupt niet op. Ver weg van blijven.
Laatste keer een withdrawal bij Poloniex duurde ruim 3 weken... 'support' reageren ze überhaupt niet op. Ver weg van blijven.
- WJ
Ik stap over.
Hopelijk reageren ze op de support ticket. Anders een andere manier vinden om ze te contacten, gaat 'maar' om 50euro aan bepaalde muntjes, maar is wel mijn 50euro. En in de chain kan ik zien dat die gewoon aangekomen is en shiz.
Hopelijk reageren ze op de support ticket. Anders een andere manier vinden om ze te contacten, gaat 'maar' om 50euro aan bepaalde muntjes, maar is wel mijn 50euro. En in de chain kan ik zien dat die gewoon aangekomen is en shiz.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
€5,09 as we speak vind ik nog niet goed genoeg voor Stratis, ergo, dan pak ik maar 'n euro per coin.
Ennuh:
http://nos.nl/artikel/2184697-stillegge ... koord.html
Rust nu of stilte voor de storm?

Ennuh:
http://nos.nl/artikel/2184697-stillegge ... koord.html
Rust nu of stilte voor de storm?
- dvh
Mooi op tijd verkocht weer vorige week
..

- WJ
Ik heb mijn Strat ook afgelopen vrijdag verkocht, 5.2 toen ofzo. Een deel daarvan in ETH, Ripple en toch weer wat Digibyte gestopt omdat die gewoon laag staat en het toch wel een goed/vlot systeem is eerlijk gezegd.
Om een of andere reden (BTC plof angst?) had DGB over het weekend een rendement van 80% over het weekend. Nu is dit een muntje van niks (kwa waarde) maar als je er meer dan 20k hebt dan is dat toch een leuke 35mm lens voor m'n camera.
Vandaag staat die nog op 70% ofzo dus maar eens kijken wat die(en ik) doet.
Heb alleen nog ruzie met Poloniex die mijn NEM(XEM) muntjes kwijt zijn geraakt en geen antwoord geven.
Om een of andere reden (BTC plof angst?) had DGB over het weekend een rendement van 80% over het weekend. Nu is dit een muntje van niks (kwa waarde) maar als je er meer dan 20k hebt dan is dat toch een leuke 35mm lens voor m'n camera.

Heb alleen nog ruzie met Poloniex die mijn NEM(XEM) muntjes kwijt zijn geraakt en geen antwoord geven.

- dvh
Ondanks de positieve berichten omtrend BTC daalt heel het gebeuren alweer aanzienlijk.
Ben benieuwd of de dip nog even doorzet.
Van mij mag Stratis nog even flink dippen zodat ik mijn wintersport ook alvast kan verzilveren ^_^
Ben benieuwd of de dip nog even doorzet.
Van mij mag Stratis nog even flink dippen zodat ik mijn wintersport ook alvast kan verzilveren ^_^