Het zal de moeite wel waard zijn om even een proefritje te maken

Alleen geen schuif/kantel dakje is wel jammer

Ik koop vaker particulier of bij de BMW he. Bij de 235i ook gewoon 4k eraf of niet, ik ga niet eeuwig lopen pingpongen met 250jes erbij en eraf.Arthur schreef: 24 jul 2017, 17:58 Ook goed. Mailtje sturen met de vraag om een voorstel zonder inruil. Aan de hand daarvan bepaal je je tegenvoorstel. Maar goed, je hebt vaker een auto gekocht![]()
Dat idee heb ik niet, de laatste keren. Ze moeten je wel serieus nemen, per mail, daar schort het nog wel eens aan. Maar die paar keren dat ik nu per mail onderhandeld heb, heb ik het idee dat er meer mogelijk is als in de showroom. Dan komt er mss meer emotie bij kijken en op afstand kun je neutraal blijven. Soms wil het ook helpen als je naast de auto staat maar dat is, in mijn beleving, meer bij een particulier.Knot schreef: 25 jul 2017, 09:41Ik koop vaker particulier of bij de BMW he. Bij de 235i ook gewoon 4k eraf of niet, ik ga niet eeuwig lopen pingpongen met 250jes erbij en eraf.Arthur schreef: 24 jul 2017, 17:58 Ook goed. Mailtje sturen met de vraag om een voorstel zonder inruil. Aan de hand daarvan bepaal je je tegenvoorstel. Maar goed, je hebt vaker een auto gekocht![]()
Heb zelf juist het idee dat er op de mail minder mogelijk is omdat ze vaak de zoveelste koopjesjager verwachten, zelfs als ik mijn mails netjes opstel.
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, S-RS en 4 gasten