Michel Pol schreef:De C30 gaat aardig in de richting van een vrouwen autoWelke Audi's zijn dan vrouwen auto's in jou beleving?
Michel
Op je woorden letten, Michel

Ooit heb ik nog een 240 Turbo sedan, wat een vreselijk gaafe bak is dat.
Precies, net als van die kapsters in de TTRein schreef:Hahaha, mooi omschrevenRebel schreef:Volvo dat zijn toch die die vierkante hokken voor doktoren, en psychologen die met 120 tegen een brugpijler kunnen knallen en waar ze dan levend en wel uitstappen in hun geitewollen-sokken colbertje?Zit wel een kern van waarheid in...
Man, alle E46 M3's staan zo wat te koop hierzo. Zo goed zijn ze dus ook weer nietRebel schreef:
Viel me trouwens op hoeveel weinig nieuwe BMW's "rondrijden" op dit forum.
Jullie kunnen beter een vraagbaak beginnen....
Hoe zit het met jouw oud beestje Rico....al vaker onder kap gehangen?
Schijnt dat je van sleutelen zwarte nagelriempjes krijgt.......brrr, moet er niet aan denken.
En BMW niet?Rico v Velzen schreef:Volvo heeft een imago probleem.
Speciaal voor jou is er een liedje gemaakt:Rebel schreef:Aernoudt, je bent maar erg geintrigeerd door het feit dat ik kapper ben....
Mischien voor oude BMW's maar nieuwe BMW's hebben hier geen last van. Verder kan ik me er niet echt aan storen dat Turken BMW liefhebbers zijn, liefhebbers zijn liefhebbers.Dinomi schreef:Persoonlijk zou ik (zakelijk) voor Audi gaan. Sterk, ingetogen imago en een hele mooie techniek. Volvo valt bij mij bij voorbaat af door de gevoelloze besturing. Mijn collega heeft een V70R en ik vind hem veel te bekrachtigd.
En BMW niet?Rico v Velzen schreef:Volvo heeft een imago probleem.![]()
Staat toch algemeen bekend als Turken- cq drugsdealerbak. Zeker zakelijk gezien een niet al te beste keuze.
Rico v Velzen schreef:Mischien voor oude BMW's maar nieuwe BMW's hebben hier geen last van. Verder kan ik me er niet echt aan storen dat Turken BMW liefhebbers zijn, liefhebbers zijn liefhebbers.Dinomi schreef:Persoonlijk zou ik (zakelijk) voor Audi gaan. Sterk, ingetogen imago en een hele mooie techniek. Volvo valt bij mij bij voorbaat af door de gevoelloze besturing. Mijn collega heeft een V70R en ik vind hem veel te bekrachtigd.
En BMW niet?Rico v Velzen schreef:Volvo heeft een imago probleem.![]()
Staat toch algemeen bekend als Turken- cq drugsdealerbak. Zeker zakelijk gezien een niet al te beste keuze.