Na lang niet meer online geweest te zijn zou ik graag mijn herintreden willen doen. Ik heb dit uiteraard al een paar jaar terug gedaan met mijn BMW E46 325ci maar inmiddels is er al een hoop veranderd (lees: nieuwe auto'S).
Dusss.. Inmiddels ben ik een jaar lang eigenaar van een E90 330i sedan en heb ik sinds twee maanden een E46 330ci cabriolet voor de mooie dagen. De E90 is een handgeschakelde wagen, wat heel erg leuk en gaaf is, maar de E46 heeft een rustgevende automaat voor de mooiere cruise dagen. Al met al een geslaagde combinatie in mijn ogen. De E90 heeft al een aardige metamorfose ondergaan en deze beschouw ik als af, daarom heb ik een project E46 330ci aangeschaft voor de mooie dagen welke uiteraard, geheel in stijl met de E90, OEM+ aangepast zal worden. De plannen zijn o.a. de automaat spoelen, de wagen verlagen en verschillende interieur upgrades zoals een nieuw 16:9 navigatiescherm, het leer herstellen, kleine plasticjes vervangen en de hemelbekleding opnieuw bevestigen. Ook uiteraard een keer goed poetsen en verschillende krasjes, deukjes en plekjes wegwerken waardoor het een waardige verschijning moet worden naast de hele nette E90.
Genoeg geluld, plaatjes!
Eerst, de grote trots, de E90 330...
... En de chille cruiser, de E46 330ci!
Ik heb gelijk een vraag toegevoegd mbt verlagen van de E46. Bedankt voor het lezen en welterusten!

Groetjes,
Jeremy