Allemaal angst.

Zal mij benieuwen. Mooi moment om dan weer wat bij te kopen. Gaat nog steeds hard naar beneden.]Dus ik schat dat Stratis rond de 1.75/1.80 uit komt voor het einde van de dag.
Hier noemen ze dat beheer of advies. Beheer geef je je riisicoprofiel en iedereen die bij die bank zit in dat risico profiel heeft zelfde portefuille opbouw. Bij ABN Advies bepaal je meer eigen koers maar is noge steeds erg gebaseerd op visie van bank. Bij Rabo advies kan je gewoon bellen en een turbo short kopen ofzo. Kan ook veel goedkoper via Alex of zo maar tijdens werk heb ik geen tijd dus die service is wel prettig. Bovendien is Rabo account management top. Leuke mensen, regelen vaak uitjes als je daaraan behoefte hebt, en brengen je zo ook in contact met andere lotgenoten van wie je veel kan leren.Jussi schreef: 11 jul 2017, 09:15Je bedoelt dan actively managed funds? Daar zou ik mijn geld ook niet inpompen, want na alle fees schiet er niet veel meer over en de performance is ook vaak niet beter dan een passive.tomgtr schreef: 11 jul 2017, 00:57 Ik kom na de vakantie wel een keer langs Ben. Mijn ervaring van laatste jaren is, beheer is niet mijn ding gebleken. Advies prettiger. ABN (mees pierson ) hebben het echt ruk gedaan laatste anderhalf jaar, Rabo (020) doet advies veel beter en veel korter op de bal. Aantal collega's zijn erg teleurgesteld in van lanschot.
Gezien dat de markten zo bullish zijn, en we al zolang zonder crisis zitten, wil ik graag hedgen door cash/goud/zilver