Het grote DF cryptocurrency topic
- Will F.
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Wat zegt Witje (en of je broer)/ (nut)Kees over deze neergang, technisch bekeken is ie door zijn weerstand en kunnen we nog verder omlaag...
Blijft dit de hele maand juli zo, zoals je hier en daar hoort ivm de btc fork?
Bijkopen/ afwachten?
Blijft dit de hele maand juli zo, zoals je hier en daar hoort ivm de btc fork?
Bijkopen/ afwachten?
-
ETH / BTC etc. Alles staat laag.
De laatste tijd wat lekken, gekke dingen rondom Crypto.
Ik snap wel dat het nu even een deuk op loopt.
Het is nog niet waterdicht allemaal, dus het is nog een grotere gok om er veel geld in te laten zitten.
De laatste tijd wat lekken, gekke dingen rondom Crypto.
Ik snap wel dat het nu even een deuk op loopt.
Het is nog niet waterdicht allemaal, dus het is nog een grotere gok om er veel geld in te laten zitten.
- Will F.
BTC houdt juist aardig stand.
-
Tov ETH wel ja.
Maar het blijft 500,- minder dan toen Strat op 8/9 stond.
In verhouding houdt het aardig stand, maar ook de BTC staat laag.
Ik denk ook dat BTC de meest stabiele, veilige crypto is.
Logische keuze om je euro's nou even tijdelijk die kant op te schuiven.
-
OnlineWJ
Dash blijft ook aardig sterk.
- witje
Ik heb zojuist van moeders wallet 5000 Strat onttrokken en verkocht omdat ze een badkamer en schutting heeft gekocht (+inleg eruit) die net na de bitcoinfork op 1 augustus betaald moet worden.
Gezien de prijsontwikkeling de enige juiste keus.
Bitcoin is momenteel veilige haven. Teveel onzekerheid voor de rest tot na de zomer. In september zal het weer boomen.
Voor de rest gewoon kwestie van houden en bijkopen op de dips. Eventueel verkopen in de nacht bij tops.
Overigens ook rond 5 cent gekocht...
Gezien de prijsontwikkeling de enige juiste keus.
Bitcoin is momenteel veilige haven. Teveel onzekerheid voor de rest tot na de zomer. In september zal het weer boomen.
Voor de rest gewoon kwestie van houden en bijkopen op de dips. Eventueel verkopen in de nacht bij tops.
Overigens ook rond 5 cent gekocht...
- Will F.
Dips zijn momenteel heel moeilijk in te schatten, 's nachts verkopen ivm Chinese belangstelling/vraag?
- witje
Yes. Meestal rond 3 uur in de nacht. Gewoon gokken op basis van afgelopen 2 nachten wat de top gaat worden.
Nu een sell order op bittrex voor 28.000 stuks
*en weer weg*
Nu een sell order op bittrex voor 28.000 stuks

- Will F.
worden die sell orders dan ingetrokken of 'gaan' ze daadwerkelijk. Ik sta ook weleens te kijken van de grootte v sell orders denk dan al snel: whale.
- dvh
Bitcoin staat laag. Als deze weer stijgt, en dat zal ie naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer gaan doen , dan stijgt alles mee.
-
Waarom heb je 'zojuist' verkocht? Tot dusver is het elk weekend heel laag en gaat het vanaf maandag t/m woensdag weer omhoog.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik zou er ook gewoon uitstappen als ik die dingetjes voor 0,05 cent
zou hebben gekocht, nu nog 80x je inleg, morgen misschien al weer 70x, zo hard als het gestegen is, kan het ook weer dalen denk ik dan maar ...

- Will F.
Deze jongeman/ programmeur legt Stratis simpel uit voor beginners in de cryptowereld:
https://youtu.be/njRSGVwlpFs
Waar ik nog altijd geen zicht op heb en hier al eens geopperd heb is: wat de ontwikkeling van (private/ corporate) side chains naast de Stratis mainchain betekent voor de vraag naar Strat. Die sidechains kunnen met een eigen token werken en als het bedrijf vd sidechain die om wil ruilen voor bijv Dollars hoeft dat in de toekomst volgens mij toch niet per sé via omwisseling in Strat te gaan. Of wel?
https://youtu.be/njRSGVwlpFs
Waar ik nog altijd geen zicht op heb en hier al eens geopperd heb is: wat de ontwikkeling van (private/ corporate) side chains naast de Stratis mainchain betekent voor de vraag naar Strat. Die sidechains kunnen met een eigen token werken en als het bedrijf vd sidechain die om wil ruilen voor bijv Dollars hoeft dat in de toekomst volgens mij toch niet per sé via omwisseling in Strat te gaan. Of wel?
- MParallel
- Auto: BMW
Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af.Will F. schreef: 08 jul 2017, 12:33 worden die sell orders dan ingetrokken of 'gaan' ze daadwerkelijk. Ik sta ook weleens te kijken van de grootte v sell orders denk dan al snel: whale.
En het lijkt wel heel makkelijke te manipuleren met fake buy/sell orders.
Strat 4,30 nu. Bijkopen is tempting.
- Will F.
nou als die grote orders er niet meer zijn zoals sinds een paar uur geleden zie je de koers weer opkrabbelen. Er hing continue een sell order van 20.000 strat boven de markt die ook fluctueerde in prijs. Begin vd middag nog plukje bijgekocht beneden de 4. Ook hing er toen een tweede grote sell order van 15k strat boven de markt. Het kan gerust richting 2- 2.5 denk ik. Kan ook zijn dat ze zelf aan het verkopen zijn om hun funding voor de nabije toekomst zeker te stellen. Of het zijn whales.... Witje, wat denk je?
- Macboy
Whale Witje is de boel aan het verkopen !
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Rustig maar gestaag op weg naar af lijkt het , niet alleen Witje is aan het verkopen lijkt het

-
Ik begin langzaam wel de neiging te krijgen om ze allemaal weg te doen.
Maar dan meer vanuit het oogpunt dat als ze €2,- zijn er weer in te stappen.
De vraag is dan alleen, ga je precies het goede moment pakken om ze weer te kopen........ Of mis je weer de boot.
Het zakt zo gestaag weg dat ik de gok wel durf te nemen om nu mijn verlies te pakken & straks weer datzelfde bedrag er in te stoppen.
What to do; Vasthouden of 'gokken dat je het goede moment te pakken krijgt'?
Witje had het over eind September dat hij verwacht dat 'ie weer gaat stijgen?
Edit; Ik denk toch dat ik ze vasthoudt. De hele markt ligt op z'n gat. Geen zin om weer de boot te missen als hij stijgt.

Maar dan meer vanuit het oogpunt dat als ze €2,- zijn er weer in te stappen.
De vraag is dan alleen, ga je precies het goede moment pakken om ze weer te kopen........ Of mis je weer de boot.

Het zakt zo gestaag weg dat ik de gok wel durf te nemen om nu mijn verlies te pakken & straks weer datzelfde bedrag er in te stoppen.
What to do; Vasthouden of 'gokken dat je het goede moment te pakken krijgt'?
Witje had het over eind September dat hij verwacht dat 'ie weer gaat stijgen?
Edit; Ik denk toch dat ik ze vasthoudt. De hele markt ligt op z'n gat. Geen zin om weer de boot te missen als hij stijgt.

- dvh
Witje z'n Porsche is inmiddels tot een BMW gedegradeerd
Maar die heeft er qua waarde (en dus vertrouwen) toch nog een stuk meer inzitten dan ons Erik.
Ik wacht zoals eerdere voornemens tot de kerst.
Nu daalt het. Maar dat is mede te danken door bitcoin. En in augustus is er een of andere grote overgang voor die munt wat spanning met zich meebrengt. Na 1 augustus zal je zien dat bitcoin weer stijgt en naw alles wat daaraan vast hangt ook.
Ik ga denk ik voor oud en nieuw cashen. Is het 1,- dan laat ik het staan. Is het 15k dan koop ik wat leuks voor mijzelf.

Maar die heeft er qua waarde (en dus vertrouwen) toch nog een stuk meer inzitten dan ons Erik.
Ik wacht zoals eerdere voornemens tot de kerst.
Nu daalt het. Maar dat is mede te danken door bitcoin. En in augustus is er een of andere grote overgang voor die munt wat spanning met zich meebrengt. Na 1 augustus zal je zien dat bitcoin weer stijgt en naw alles wat daaraan vast hangt ook.
Ik ga denk ik voor oud en nieuw cashen. Is het 1,- dan laat ik het staan. Is het 15k dan koop ik wat leuks voor mijzelf.
-
Ik laat het ook staan.
Koop gewoon bij als ze €2,- worden!
Koop gewoon bij als ze €2,- worden!

- dvh
Je zal er niet failliet door gaan Erik 
Als het zo laag wordt koop ik ook wat bij. Als je ziet hoe snel het kan pieken...
Zekerheid heb je nooit maar in het verleden zijn cryptocoins wel vaker flink gezakt. Maar over de gehele linie stijgen ze enkel maar in prijs en wordt er steeds meer mee gedaan door grote bedrijven ect.
Ik vraag mij af over +/-5 jaar hoe er dan tegenaan gekeken wordt. Meer regulering vanuit de overheid ? Of inmiddels meer mainstream?
Blijft altijd een gok. Maar hiermee heb je meer kans dan op de honderdduizend bij de lotto

Als het zo laag wordt koop ik ook wat bij. Als je ziet hoe snel het kan pieken...
Zekerheid heb je nooit maar in het verleden zijn cryptocoins wel vaker flink gezakt. Maar over de gehele linie stijgen ze enkel maar in prijs en wordt er steeds meer mee gedaan door grote bedrijven ect.
Ik vraag mij af over +/-5 jaar hoe er dan tegenaan gekeken wordt. Meer regulering vanuit de overheid ? Of inmiddels meer mainstream?
Blijft altijd een gok. Maar hiermee heb je meer kans dan op de honderdduizend bij de lotto

-
Stratis staat momenteel op de 13e positie.
- dvh
Same as every year, same shit, same fud, same stress...and eventually we go up again
- tomgtr
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Dat mag zo zijn voor bitcoin, de rest is echt relatief nieuw en kende alleen een weg omhoog. Geen historie om van te spreken. Echter is Bitcoin een soort currency, de instabiele cryptocurrencies waar men hier op speculeert is deel van blockchain constructies waar tot nu toe vooral uitbaters van blockchain constructies echt enthosiast over zijn en proberen te promoten als iets wat we nodig hebben en binnenkort niet zonder kunnen. De potentiele gebruikers zien het allemaal met enige argwaan aan en denken, het zal wel, mischien moeten we er ook eens naar kijken.
- Will F.
^nuchtere, maar reëele kijk op de materie