DF King of Track
-
- Peter Tunissen
Zo, eindelijk weer even tijd om hier wat aan te doen; de PB'tjes met betalingsgegevens komen vandaag in jullie inbox.
Inmiddels hebben we 14 aanmeldingen (die staan in het topic in het openbare gedeelte), dus dat schiet nog niet erg op, maar goed, des te meer kans op zo'n prachtige glimmende e30 voor de deelnemers!
Inmiddels hebben we 14 aanmeldingen (die staan in het topic in het openbare gedeelte), dus dat schiet nog niet erg op, maar goed, des te meer kans op zo'n prachtige glimmende e30 voor de deelnemers!

- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
Goed voor mijn postcount dit! 
Tijdens het vrijrijden mogen we met 6 auto's tegelijkertijd de baan op, voor stints van maximaal 15 minuten.
Dat lijkt misschien niet zo heel veel, maar na 15 minuten intensief rijden is het echt geen gek idee om even wat te drinken, je auto wat af te laten koelen en misschien even met iemand mee te rijden en dan mag je al weer, dus in de praktijk ben je toch steeds bezig.
Het lijkt me het beste om iedereen in groepen in te delen, een beetje afhankelijk van de snelheid, de echt snelle jongens bij elkaar en de touristen bij elkaar in een groep, dan zitten we elkaar zo min mogelijk in de weg.
De definitieve indeling volgt wel zodra we een definitieve deelnemerslijst hebben, maar mensen die bijv. graag met elkaar mee willen rijden moeten dat nu maar even posten, dan kunnen we ze in een verschillende groep zetten.

Tijdens het vrijrijden mogen we met 6 auto's tegelijkertijd de baan op, voor stints van maximaal 15 minuten.
Dat lijkt misschien niet zo heel veel, maar na 15 minuten intensief rijden is het echt geen gek idee om even wat te drinken, je auto wat af te laten koelen en misschien even met iemand mee te rijden en dan mag je al weer, dus in de praktijk ben je toch steeds bezig.
Het lijkt me het beste om iedereen in groepen in te delen, een beetje afhankelijk van de snelheid, de echt snelle jongens bij elkaar en de touristen bij elkaar in een groep, dan zitten we elkaar zo min mogelijk in de weg.
De definitieve indeling volgt wel zodra we een definitieve deelnemerslijst hebben, maar mensen die bijv. graag met elkaar mee willen rijden moeten dat nu maar even posten, dan kunnen we ze in een verschillende groep zetten.

-
- Peter Tunissen
-
- Maik
-
- Peter Tunissen
- Dennis Cavallino
-
Belgie:
Zaterdag wordt het zomers warm,
waarbij de stapelwolken wedijveren met
de zon om een plaats aan de hemel. In
de namiddag kan plaatselijk een
warmteonweer losbarsten. De maxima
liggen tussen 24 en 29 graden.
Zondag blijft het drukkend warm, met
maxima die vari ren tussen 25 en 30
graden. De dag verloopt wisselend
bewolkt en in de namiddag kan hier en
daar een zomerse bui ontstaan.
(W.dG.,MeteoServices)
Zaterdag wordt het zomers warm,
waarbij de stapelwolken wedijveren met
de zon om een plaats aan de hemel. In
de namiddag kan plaatselijk een
warmteonweer losbarsten. De maxima
liggen tussen 24 en 29 graden.
Zondag blijft het drukkend warm, met
maxima die vari ren tussen 25 en 30
graden. De dag verloopt wisselend
bewolkt en in de namiddag kan hier en
daar een zomerse bui ontstaan.
(W.dG.,MeteoServices)
- MX5T
En hebben de heren organisatoren al een idee van het parcours wat ze gaan uitzetten op het asfaltlabyrint ?
Graag enkele snelle bochten erin zodat de gehele versnellingsbak uitgetest kan worden en de remmen
.
Worden er nog strafpunten(sekonden) vergeven bij het "verlaten" van het parcours of wordt dit doeltreffend ondervangen door palen met oude autobanden op de strategische punten.
Hoe wordt de startvolgorde bepaald..........loterij ??? of de voorzichtigste rijders eerst (ikke)
Verkenning met meerdere auto's op de baan of ieder één of twee rondjes ?
Wie warmt de banden op zodat de eerste deelnemer niet met koude banden weg moet ?
Zit er ook een aansluitpunt in het interieur voor mijn busje lachgas (kwestie van plezieriger rondgaan) ?
Graag enkele snelle bochten erin zodat de gehele versnellingsbak uitgetest kan worden en de remmen

Worden er nog strafpunten(sekonden) vergeven bij het "verlaten" van het parcours of wordt dit doeltreffend ondervangen door palen met oude autobanden op de strategische punten.
Hoe wordt de startvolgorde bepaald..........loterij ??? of de voorzichtigste rijders eerst (ikke)
Verkenning met meerdere auto's op de baan of ieder één of twee rondjes ?
Wie warmt de banden op zodat de eerste deelnemer niet met koude banden weg moet ?
Zit er ook een aansluitpunt in het interieur voor mijn busje lachgas (kwestie van plezieriger rondgaan) ?
- Peter Tunissen
Ha mooi, meedenkers! [img:33:15]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... umbsup.gif[/img] 
We zullen zondag echter wat eerder aanwezig zijn om samen met de circuitverhuurder een leuk, uitdagend en toch veilig parcours uit te zetten.

Er is namelijk een borg van €850 betaald om het circuit te mogen huren en bij rondvliegende graspollen zijn we die gewoon kwijt.
Couperen (zowel binnenbocht als buitenbocht) zal dus diskwalificatie tot gevolg hebben.
Eerst een uur met meerdere auto's tegelijkertijd in de eigen auto; dan een rondje per persoon in de e30.
Dan moeten de banden intussen dus ook wel goed warm gestookt zijn voor als we de tijdwaarneming erbij pakken.

Nope, maar we kennen het circuit dan ook niet.Dieseltourist schreef:En hebben de heren organisatoren al een idee van het parcours wat ze gaan uitzetten op het asfaltlabyrint ?
We zullen zondag echter wat eerder aanwezig zijn om samen met de circuitverhuurder een leuk, uitdagend en toch veilig parcours uit te zetten.
Daar doen we wel ons best voor.Dieseltourist schreef:Graag enkele snelle bochten erin zodat de gehele versnellingsbak uitgetest kan worden en de remmen.

Ja, er liggen zowel autobanden als marshalls naast de baan. De eerste zullen uitstapjes afstrappen, de tweede zullen uitstapjes genadeloos afstraffen.Dieseltourist schreef:Worden er nog strafpunten(sekonden) vergeven bij het "verlaten" van het parcours of wordt dit doeltreffend ondervangen door palen met oude autobanden op de strategische punten.

Er is namelijk een borg van €850 betaald om het circuit te mogen huren en bij rondvliegende graspollen zijn we die gewoon kwijt.
Couperen (zowel binnenbocht als buitenbocht) zal dus diskwalificatie tot gevolg hebben.
Loterij. Als het goed is hebben we daar ook al een bevallige pitspoes voor gevonden. 8)Dieseltourist schreef:Hoe wordt de startvolgorde bepaald..........loterij ??? of de voorzichtigste rijders eerst (ikke)
Dieseltourist schreef:Verkenning met meerdere auto's op de baan of ieder één of twee rondjes ?
Eerst een uur met meerdere auto's tegelijkertijd in de eigen auto; dan een rondje per persoon in de e30.
Dan moeten de banden intussen dus ook wel goed warm gestookt zijn voor als we de tijdwaarneming erbij pakken.

Nee, aangeraden wordt om die dus op de helm aan te sluiten; mocht de tijd tegenvallen, dan heb je sowieso nog wat gelachen.Dieseltourist schreef:Zit er ook een aansluitpunt in het interieur voor mijn busje lachgas (kwestie van plezieriger rondgaan) ?

- Dennis Cavallino
- MX5T
dit soort opmerkingen kon ik natuurlijk verwachtenBen je al zenuwachtig Dieseltourist?
daar ik van nature al een zenuwpees ben kan ik mijn zenuwachtigheid niet ontkennen
als de prestaties niet uit het rijtalent of lefnivo of rijervaring kunnen komen dan moet het uit de voorkennis komen en misschien hier en daar een marshall wat toestoppen

er staan toch wel wat illustere mannen op de deelnamelijst met al wat verdiensten op hun palmares dus alle reden om de tegenstand niet te onderschatten..........ik zal tot het uiterste moeten gaan voor een plaats in de top 6
@ peter
zijn er ook nog een soortement handicapregels, bijvoorbeeld het aantal jaren dat je leeftijd boven of onder de gemiddelde leeftijd van de deelnemers ligt krijg je per jaar een tijdbonus of -malus van 0,1 sek per jaar :idea:
- Peter Tunissen
Hahaha nee, dan had Opa zich op kunnen geven en die BMW al kunnen winnen zonder een meter te rijden.Dieseltourist schreef:@ peter
zijn er ook nog een soortement handicapregels, bijvoorbeeld het aantal jaren dat je leeftijd boven of onder de gemiddelde leeftijd van de deelnemers ligt krijg je per jaar een tijdbonus of -malus van 0,1 sek per jaar :idea:

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Jammer, anders was ik ook wel gekomen met mijn ene werkende armPeter Tunissen schreef:Hahaha nee, dan had Opa zich op kunnen geven en die BMW al kunnen winnen zonder een meter te rijden.Dieseltourist schreef:@ peter

-
Ik slaap wel lekker morgen 8)
[img:500:321]http://icons.bookings.net/images/hotel/ ... 261587.jpg[/img]
OOOHH Wauuww ohhhh
[img:500:321]http://icons.bookings.net/images/hotel/ ... 261587.jpg[/img]
OOOHH Wauuww ohhhh
- Dennis Cavallino