Thnx mannen! en ik heb zeker dezelfde punten in mijn hoofd in de afweging.
wbt onderhoud, ik ken de punten maar roest verwacht ik niet de rest idd wel. Kost bij elkaar niet meer dan een roetfilter wat ik binnenkort anders moet vervangen, onderhoudskosten hou je toch
Ik ga gewoon kijken en zal de koop alleen serieus overwegen als hij (zoals Luca altijd mooi zegt) echt in NIEUWSTAAT is zowel qua buiten als binnenkant volledig schadevrij en rijden ook zo strak als nieuw.
Toen mijn zwarte E46 touring met inmiddels 240K km toch serieus ouder begon te worden zowel qua schades, uiterijk en rijden heb ik vaak gedacht áls ik toch eens een echt "nieuwe" E46 zou kunnen kopen dan zou ik dat gelijk doen. Mijn liefde voor de E46 komt uit de pubertijd, toen het model uitkwam vond ik hem meteen geweldig en nog altijd een mooie vormgeving. Daarnaast toen ik 18 was met mijn bijbaantje vaak spliternieuwe E46's naar klanten gebracht en toen dacht ik altijd als ik dít toch later eens zelf kan bezitten
kortom beetje E46 type gek

niet zo gek als bijv Mparralel met de E36's maar heb wel een bovengemiddelde belangstelling voor mooie E46's.