ErikS schreef: 30 jun 2017, 12:27 Alleen bij de BMW dealer gewoon veel goedkoper.......
Onderdelen bij de dealer zijn niet duur.

ErikS schreef: 30 jun 2017, 12:27 Alleen bij de BMW dealer gewoon veel goedkoper.......
Onderdelen bij de dealer zijn niet duur.
Zo zou ik dus niet kunnen genieten van m'n auto.. Constant oppassen dat ik niet teveel kilometers maak... Gewoon leuke ritjes maken met dat ding en genieten!Reind schreef: 29 jun 2017, 15:33 Mooie wagen. indien je er niet teveel kilometers bij klokt ga je er weinig op afschrijven. Lijkt wel of alle BMW 6 cilinders zoals bijv. de e90, e60, e39 en e87 niet meer in prijs zakken.
Met niet teveel kilometers erbij klokken bedoel ik 35K plus per jaar. Dan is een auto met weinig kilometers kopen niet de meest rationele keuze. Dat bedoelde ik met mijn posts. Maar tot 20K geen prbleem en gaan met dat dingBamiesGTA schreef: 30 jun 2017, 20:59Zo zou ik dus niet kunnen genieten van m'n auto.. Constant oppassen dat ik niet teveel kilometers maak... Gewoon leuke ritjes maken met dat ding en genieten!Reind schreef: 29 jun 2017, 15:33 Mooie wagen. indien je er niet teveel kilometers bij klokt ga je er weinig op afschrijven. Lijkt wel of alle BMW 6 cilinders zoals bijv. de e90, e60, e39 en e87 niet meer in prijs zakken.
Vaak boven een bepaald bedrag, bv 50k nieuwwaarde een klasse-3. Maar als de auto al wat ouder is, net zoals deze 130i, dan vervalt die eis weer. Dat is tenminste bij mij zo.