Heb toch liever een concourstaat E36 m3 3.2 met 100K op de teller.
Verklaar me maar voor gek!
Jup.LarsXL288 schreef: 24 jun 2017, 22:37 Phoe, leuk ding die cayman S.
Heb toch liever een concourstaat E36 m3 3.2 met 100K op de teller.
Verklaar me maar voor gek!![]()
Same here.LarsXL288 schreef: 24 jun 2017, 22:37 Phoe, leuk ding die cayman S.
Heb toch liever een concourstaat E36 m3 3.2 met 100K op de teller.
Verklaar me maar voor gek!![]()
Maarja die met 100k op de teller zijn veel te duur zegt iedereenLarsXL288 schreef: 24 jun 2017, 22:37 Phoe, leuk ding die cayman S.
Heb toch liever een concourstaat E36 m3 3.2 met 100K op de teller.
Verklaar me maar voor gek!![]()
LarsXL288 schreef: 24 jun 2017, 22:37 Phoe, leuk ding die cayman S.
Heb toch liever een concourstaat E36 m3 3.2 met 100K op de teller.
Verklaar me maar voor gek!![]()
Benieuwd waarom. Beide zelfde koetsvorm?Shakes schreef: 25 jun 2017, 12:57 De 325i die ik voor de M3 had was voor mij de veel fijnere auto. Als ik op het net zoek naar iets leuks zou dat absoluut de voorkeur hebben.
Keuze auto voor DF mensen is bijna nooit rationeel.Shakes schreef: 25 jun 2017, 08:05 Nooit Cayman gereden maar het moet wel verschrikkelijk tegenvallen als je liever een M3 wil. Ondanks dat ik de looks nog steeds waardeer heb ik ooit echt een klik gehad met dit exemplaar.
Dus beter het tussenmodel nemen dan!
Lekker oldskool sleutelen zonder die electronica dus. Gewoon diagnose stellen op kennis ipv op basis van wat een computer je verteld.MParallel schreef: 04 jul 2017, 14:43 Persoonlijk zou ik wegblijven van pre-94 modellen. Veel electronica is rond MY95 geupgrade e.d.
Ook uitlezen bij de hele oude modellen gaat niet lekker.
voor swaps word juist vaak een vroege e36 gebruikt aangezien vanaf 1995 de ews standaard werd.MParallel schreef: 04 jul 2017, 14:43 Persoonlijk zou ik wegblijven van pre-94 modellen. Veel electronica is rond MY95 geupgrade e.d.
Ook uitlezen bij de hele oude modellen gaat niet lekker.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Cuprafan_123, GRzep en 16 gasten