Prachtig dat hij je over de streep heeft weten te trekken.witje schreef: 28 jun 2017, 22:29 Mijn broertje heeft vorig jaar crypto ontdekt en vond het maar een rare bende, op 1 project na. Die heeft wat voorwerk gedaan en zei dat ik moet investeren. Hij heeft een maand lopen zeuren en heb dan maar elke keer weer wat extra eigen research gedaan. Nu bleken de mensen achter dit project eens geen rare Russen en de tech sprak ons wel echt aan. Met de gedachte dat ook Microsoft klein is begonnen hebben we de spaarrekening geopend. We kregen toch geen rente meer.
Oktober begonnen bij 4 eurocent, en dag later sprong het naar 6. Daarna naar 10. Bij 15 hebben we bijgekocht en daarna zakte het gelijk terug naar 8 en daar bleef het maandenlang. Erg frusterend maar we bleven erin geloven. Toen kwam in april de eerste klapper en hebben we bijgekocht bij 60 cent met het idee dat we met de winst daarvan de complete investering eruit zouden halen.
Toen ging het opeens heel hard en stonden we op Lamborghini Aventador niveau en bleef het geld erin. Bij 10 Euro zagen de grote jongens dat ze de boot gemist hebben en werd de prijs omlaag gedrukt, al dan niet geholpen door de ETH en BTC crisis.
Terug naar het oorspronkelijke 60 cent plan dus, met nu als bonus wat extra zakcentjes voor speelgoed.
En nu al voor jullie een geweldig resultaat. Geld terug, 130i op de stoep.
En nog een 911 turbo achter de hand....... Ik ben wel benieuwd hoe lang je zoiets nou durft te laten staan.
Wat deed jouw broertje nou kiezen voor Stratis, terwijl hij de rest maat vage bende vindt?