Ze hadden replica M wielen van de F30 in 19" er onder omdat ze dat mooier vonden en toen het setje 193M los in de werkplaats lag kwam er een klant voor... dus vandaar dat ze weg zijn.Martin van der Zwaard schreef: 25 jun 2017, 10:45 Raar verhaal dat ze de wielen van een auto verkopen die in de voorraad staat. Of hadden ze de huidige wielen er op gezet omdat ze dat mooier vonden??
Duidelijk! Ik snap de stap nu heel wat beter.Martijn_bmw schreef: 25 jun 2017, 12:00
Ik zie dat het 335i topic al dicht is maar voor de laatste vraag nog even antwoord:
Zat wel garantie op voor een paar maanden waarvan er inmiddels ook al 2 om waren. Alles wat ze zelf konden doen in eigen werkplaats hebben ze geprobeerd aan de bak. Ook heb ik zelf contact gehad met ZF en die geven dezelfde dingen op om te doen, resetten, software laden, olie verversen en olie verversen met spoelen en filter.
Daarna zijn de "simpele oplossingen" op en kom je in een traject van revisie of vervanging volgens ZF Nederland. Dat loopt op van 3k-6k![]()
Om dan niet in de discussie te vervallen welke slijtage is acceptabel bij 160.000km en wat niet, wat valt er überhaupt nog in de garantie enz hebben we gekeken naar een andere oplossing...
(met deze klacht zal hij vast de komende 2 maanden nog wel heel zijn gebleven. Ik had geen trek in die enorme kosten die ik in het verschiet zag dus vandaar deze keuze)
Never, daarnaast is een E9x alleen echt mooi als het een volle facelift is het liefst met M-pakket.JP schreef: 25 jun 2017, 13:23 Jammer van de 335i inderdaad maar een e9* is/blijft mooier dan welke F3* dan ook.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Fedmas, Google [Bot] en 5 gasten