Denk dat de kosten meevallen maar meer het gevoel dat je je spullen nooit ergers gewoon veilig neer kan zetten

maar als ik zon schade ontdek is altijd mijn primaire gedachten verkopen die handel en ik ga wel een Citroën cactus rijden met rondom stoot randen en kussens
  maar als ik zon schade ontdek is altijd mijn primaire gedachten verkopen die handel en ik ga wel een Citroën cactus rijden met rondom stoot randen en kussens 
Nope, PSS en rondje Ring

radio538 sucks!
 in de ochtend niet, Everts staat op vind ik leuk in de middag idd geen 538 voor mij... al hoor ik dan meestal geen radio nog ff wat telefoon afhandelen.
 in de ochtend niet, Everts staat op vind ik leuk in de middag idd geen 538 voor mij... al hoor ik dan meestal geen radio nog ff wat telefoon afhandelen. Everts??
 Everts?? autocorrect
 autocorrect 

als gewone daily met veel druk randstad verkeer is 306pk natuurlijk zwaar overbemeten en daarom rij ik waarschijnlijk zo zuinig gemiddeld. Maarja het was een droom om eens zon snelle auto te bezitten! en die paar keer dat je dan wel even los kan/gaat blijft het een enorme beleving al dat vermogen
 als gewone daily met veel druk randstad verkeer is 306pk natuurlijk zwaar overbemeten en daarom rij ik waarschijnlijk zo zuinig gemiddeld. Maarja het was een droom om eens zon snelle auto te bezitten! en die paar keer dat je dan wel even los kan/gaat blijft het een enorme beleving al dat vermogen 

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], S-RS, Semrush [Bot] en 6 gasten