Verder zakken svp, dan ga ik eerdaags nog weer stevig bijkopen.

Edit; Waarom wachten. Maar gewoon gelijk gedaan.

Mooi duidelijk stukje!
Lafaard
Word er helemaal zenuwachtig van...
GTRené is back?Tom schreef: 10 jun 2017, 09:39 Ik ga nu niet verkopen maar snap het helemaal David. Want hoewel je zelf rustig probeert te blijven vanwege de koersschommelingen, doet de rest van de wereld (althans, zo lijkt het) dat niet, wat een koersschommeling weer gelijk extreem maakt. Bam je ziet het voor je neus in vijf minuten tijd verdampen, dan gaat het weer twee dagen de goede kant op, dan weer bam. En soms ook de goede kant op gelukkig. Maar je moet stevig in je schoenen staan om je er niks van aan te trekken want ja, je zit er voor lange tijd in. Daarbij volg ik nu het hele gebeuren en je kop doetvan alle termen, theorieën, je kunt berichten en nieuws niet op waarde schatten (het merendeel roept maar wat) etc.
Mooie uitleg! En bedankt voor het delendvh schreef: 10 jun 2017, 09:18Word er helemaal zenuwachtig van...
Als strat goed laag zou droppen dan koop ik wel wat bij. Helaas geen winst. Enkel wat leergeld..
Strat heb ik eigenlijk niks op verloren. Echter zit er 300/350 transactiekosten op/aan ( wist ik niet) .. naja die ben ik dus kwijt :p
Ik had wat digibyte ,deed ook niet wat het moet doen. Verkocht. Ook vrijwel hetzelfde als ik erin stopte. tientjeswerk.
Heb wel zo'n Ledger gekocht... komt wellicht nog van pas.
Maar ben de mist in gegaan met ARK ... heb de 'passhawaw'-ofzo niet bewaard.. kan nu geen transacties doen :/........ 250 euro kwijt.
Dus zo alles heeft het avontuur een 500 euro gekost.. en een hoop wijsheid erbij![]()
Ga weer snel brillen verkopen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot] en 22 gasten