Maar uiteraard Chris z'n keuze/smaak

Mooie G-Klasse/Geländewagen;)Mark W. Scholten schreef: 08 jun 2017, 14:49 Dit is ook leuk
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... 1723-63bfb
Er is echt niks mooi aan die achterkant.. En wat is die zilveren rand om het logo?Macboy schreef: 08 jun 2017, 11:28 Die achterkant vind ik juist heel fraai. Wat ik jammer vind is dat bij de rode 1-serie die achterkant minder goed uit de verf komt omdat de achterlichten dan rood zijn en het contrast weg is. Das het enige minpuntje van mijn huidige auto.
![]()
Nu is het helemaal wel duidelijk! Zo'n Golf is wel heel erg saai qua looks......WJ schreef: 08 jun 2017, 15:20Er is echt niks mooi aan die achterkant.. En wat is die zilveren rand om het logo?Macboy schreef: 08 jun 2017, 11:28 Die achterkant vind ik juist heel fraai. Wat ik jammer vind is dat bij de rode 1-serie die achterkant minder goed uit de verf komt omdat de achterlichten dan rood zijn en het contrast weg is. Das het enige minpuntje van mijn huidige auto.
![]()
Ok, de uitlaat pijpjes zo rond vind ik wel leuk.
GTI (Performance) > Cupra imo! De huidige golf is gewoon heul gaaf en goed.
![]()
Ja, BMW geeft heel veel korting op de 1-serie. GF kan er heel goed in rijden. Het is een top allrounder. Het is meer de vraag of jij hem goed genoeg vindt. Besturing moet ik nog steeds aan wennen (ja, heb ik al 100 keer gezegd op dit forum....).sitechris schreef: 08 jun 2017, 20:00 Heb vandaag de offertes van 2 BMW dealers binnen voor een nieuwe BMW M140i. Ik moet zeggen, beide voorstellen (op 27 euro na exact gelijk) zijn zeer veelbelovend. Suddenly the Bimmer is in range....... Binnenkort maar een keer een ritje met de GF maken. Die moet er ook in (kunnen) rijden.
Gebruikers op dit forum: CRZ, Hsp, matthyssie, vester86, Wimo en 3 gasten