Het grote DF cryptocurrency topic
- dvh
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Zijn er nog momenten dit jaar die jij als toppers voor Stratis verwacht Witje?
- witje
Vanaf begin dit jaar was het 6x sterk tot zeer sterk klimmen, dan accumuleren (zoals nu ook)
Gevoel: prijs gaat in juni/juli verdubbelen (25 max) richting oktober verdrievoudigen (75 max)
Omdat er daarna meer duidelijk is over producten en eventuele klanten is het afwachten. Als het team doet wat het nastreeft dan wordt het zeker een top 3 in 2018.
Tegen die tijd gedeeltelijk cashen (huis afbetalen + optrek) en de rest verdelen tussen eth, strat en btg als appel voor de dorst.
Mocht de verwachting overtroffen worden dan willen we ons dit jaar misschien verwennen met een 130i of Cayman S mits het niet meer dan 1000 Strat kost.
Stratis heeft zo'n hechte community waar ook contacten en developpers in rondneuzen, dat komt wel goed.
Gevoel: prijs gaat in juni/juli verdubbelen (25 max) richting oktober verdrievoudigen (75 max)
Omdat er daarna meer duidelijk is over producten en eventuele klanten is het afwachten. Als het team doet wat het nastreeft dan wordt het zeker een top 3 in 2018.
Tegen die tijd gedeeltelijk cashen (huis afbetalen + optrek) en de rest verdelen tussen eth, strat en btg als appel voor de dorst.
Mocht de verwachting overtroffen worden dan willen we ons dit jaar misschien verwennen met een 130i of Cayman S mits het niet meer dan 1000 Strat kost.
Stratis heeft zo'n hechte community waar ook contacten en developpers in rondneuzen, dat komt wel goed.
- dvh
Zou mooi zijn
Het klinkt zo zeker..
Zou bijna heel mijn spaartegoed deponeren..
Bijna

Het klinkt zo zeker..
Zou bijna heel mijn spaartegoed deponeren..
Bijna

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Op cloakcoin is er zo'n walvis vandaag wel helemaal losgegaan zeg.
https://www.litebit.eu/nl/kopen/cloakcoin
https://www.litebit.eu/nl/kopen/cloakcoin
- witje
Vannacht 10,10
Nu steady op 9,80
Nu steady op 9,80
- dvh
Ja 9.5 sinds in wakker ben. Beetje kwakkelen weer.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Was aan t werk vannacht, idd niet veel soeps. Is nu lager dan hele afgelopen nacht, 9,4 

- EricYellow
Zijn er meer mensen die de Dogecoin wallet niet geinstalleerd krijgen?
Ik zou Java moeten installeren, heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat Java niet op de computer staat.
Oude Java 6 versie geistalleerd (na wat Googlen) maar nog steeds dezelfde melding...
Iemand enig idee hoe het wel zou moeten lukken?
Never Mind, na wat verder Googlen gevonden en werkend
Ik zou Java moeten installeren, heb ik gedaan maar krijg nog steeds de melding dat Java niet op de computer staat.
Oude Java 6 versie geistalleerd (na wat Googlen) maar nog steeds dezelfde melding...
Iemand enig idee hoe het wel zou moeten lukken?
Never Mind, na wat verder Googlen gevonden en werkend

- Peter Tunissen
Ik ben er even een paar weken helemaal uitgeweest, maar gisteravond weer fanatiek begonnen.
Wel iets anders dan de meeste hier denk ik, want ik vind het leuk om te daytraden met altcoins.
Zit tot nu toe op dik 12% rendement in een halve dag, wat dat betreft zijn de altcoins natuurlijk geniaal, want uiteindelijk zit op dit moment nog overal wel een stijgende lijn in (op iets langere termijn) en er is er altijd wel eentje die je goedkoop in kunt kopen op het moment dat je uit een andere stapt.
Doel voor de langere termijn (rest van het jaar) is 5% per dag, ben benieuwd of dat gaat lukken.
Witje, heb jij je rendement per dag (rekening houdend met groei op groei) ooit uitgerekend?
Wel iets anders dan de meeste hier denk ik, want ik vind het leuk om te daytraden met altcoins.
Zit tot nu toe op dik 12% rendement in een halve dag, wat dat betreft zijn de altcoins natuurlijk geniaal, want uiteindelijk zit op dit moment nog overal wel een stijgende lijn in (op iets langere termijn) en er is er altijd wel eentje die je goedkoop in kunt kopen op het moment dat je uit een andere stapt.
Doel voor de langere termijn (rest van het jaar) is 5% per dag, ben benieuwd of dat gaat lukken.

Witje, heb jij je rendement per dag (rekening houdend met groei op groei) ooit uitgerekend?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Meer mensen problemen met Poloniex? Heb ruim een week geleden een paar BTC's overgemaakt van hun naar m'n hardwarewallet maar blijft maar staan op 'Awaiting Approval'. Dag of 4 geleden ook al supportticket ingeschoten maar daar reageren ze ook (nog) niet op. Vrij irritant.
- Riceaux
Transacties via Poloniex gaan bij mij tot nu toe altijd goed. Echter eergisteren een aantal Strat gekocht via anycoindirect en kreeg toen de melding dat de transactie niet automatisch kon worden verwerkt en dat ik contact op moest nemen, mail gestuurd maar nog niks ontvangen. En m'n coins staan ook nog niet in m'n wallet.
- JoostSchouten
Ik heb paar jaar terug wat daytrading gedaan, heb nog wel wat accounts (Kraken, Bitstamp en Blockchain).
Weet dat Kraken destijds veel altcoins had.
Lijkt me ook wel leuk om vanuit hier wat mee te spelen met Stratis.
Welke is anno 2017 moment fijn om de draad weer mee op te pakken?
Weet dat Kraken destijds veel altcoins had.
Lijkt me ook wel leuk om vanuit hier wat mee te spelen met Stratis.
Welke is anno 2017 moment fijn om de draad weer mee op te pakken?
- witje
Momenteel is het 1500 per dag.Peter Tunissen schreef: 05 jun 2017, 14:51
- dvh
Waitwutlolz
Procent?
Als ik zo rond mij heen kijk.
(Ik ben sinds afgelopen week mijzelf een superspoedcurcus cryptocoins aan het geven ) valt mij op dat de hoofdmoot toch Bitcoin en Ethereum is. Stratis is populair maar ook digibyte komt vaak voorbij door zijn connectie met de game-industrie.
Ik voel mijzelf nog niet vrij genoeg om van alles een beetje geld in te stoppen. Momenteel volg ik witje gewoon
( lekker makkelijk ) gezien het daar ook mee begonnen is.
Tot op heden geen windeieren. Maar na intensief inlezen en proberen te leren wat Stratis nu is, waar het voor staat en waar het naartoe wil. Geloof ik er ook wel in.
YouTube staat vol informatie. Tevens ben ik behoorlijk aan het lezen op bittalk. Je leest ook een hoop ruis/wishfull thinking. Maar zeker op YouTube zitten interessante artikelen.
Stratis is meer een concurrent van Ethereum. Het voordeel van Stratis zou zijn dat het in C+ is geschreven en daarmee het bedrijfsleven veel meer aan zou spreken.
Mocht het op eenzelfde koers gaan als Ethereum dan stuur ik Witje een grote fles champagne van Erik toe als bedankje voor het delen van de info
Procent?
Als ik zo rond mij heen kijk.
(Ik ben sinds afgelopen week mijzelf een superspoedcurcus cryptocoins aan het geven ) valt mij op dat de hoofdmoot toch Bitcoin en Ethereum is. Stratis is populair maar ook digibyte komt vaak voorbij door zijn connectie met de game-industrie.
Ik voel mijzelf nog niet vrij genoeg om van alles een beetje geld in te stoppen. Momenteel volg ik witje gewoon

Tot op heden geen windeieren. Maar na intensief inlezen en proberen te leren wat Stratis nu is, waar het voor staat en waar het naartoe wil. Geloof ik er ook wel in.
YouTube staat vol informatie. Tevens ben ik behoorlijk aan het lezen op bittalk. Je leest ook een hoop ruis/wishfull thinking. Maar zeker op YouTube zitten interessante artikelen.
Stratis is meer een concurrent van Ethereum. Het voordeel van Stratis zou zijn dat het in C+ is geschreven en daarmee het bedrijfsleven veel meer aan zou spreken.
Mocht het op eenzelfde koers gaan als Ethereum dan stuur ik Witje een grote fles champagne van Erik toe als bedankje voor het delen van de info

- witje
Nee gemiddelde netto opbrengst in Euro per dag vanaf de eerste investering.
Ik denk niet dat er ooit weer een tweede Stratis komt. Dit is een buitenkans geweest.
Mocht je een goede winst pakken, zet het merendeel om in ETH en BTG en ga dan achteroverhangen. Op de lange termijn gaan die verdubbelen, zonde om te gaan gokken met allerlei coins.
Ik denk dat deze gekte nog een jaar of 2 door gaat, dan wordt het allemaal gereguleerd. Stratis is dan al lang geen startup meer maar een gewoon bedrijf in de blockchain technology. Dus ook een mandje Strat bewaren dus.
Neem jij de champagne mee, gaan we eerst een paar rondjes Ring doen
Ik denk niet dat er ooit weer een tweede Stratis komt. Dit is een buitenkans geweest.
Mocht je een goede winst pakken, zet het merendeel om in ETH en BTG en ga dan achteroverhangen. Op de lange termijn gaan die verdubbelen, zonde om te gaan gokken met allerlei coins.
Ik denk dat deze gekte nog een jaar of 2 door gaat, dan wordt het allemaal gereguleerd. Stratis is dan al lang geen startup meer maar een gewoon bedrijf in de blockchain technology. Dus ook een mandje Strat bewaren dus.
Neem jij de champagne mee, gaan we eerst een paar rondjes Ring doen

- dvh
Maar .. Stratis of Ethereum ?
Ethereum is nu waardevoller. De vraag is .. hoe is dit over 1 a 2 jaar.
Ethereum is nu waardevoller. De vraag is .. hoe is dit over 1 a 2 jaar.
- witje
ETH, STR + BTC houden
ETH haalt Bitcoin in qua waarde, Stratis is concurrent van ETH en vult Bitcoin aan. Bitcoin zal de 'standaard' blijven.
Kan je het haast niet fout doen, zeker gezien de toekomst van blockchain.
ETH haalt Bitcoin in qua waarde, Stratis is concurrent van ETH en vult Bitcoin aan. Bitcoin zal de 'standaard' blijven.
Kan je het haast niet fout doen, zeker gezien de toekomst van blockchain.
- Robin Hartog
Volgens mij (als ik het goed begrijp uit alle diverse artikelen) is dat Ethereum op de lange termijn waardevoller is dan Stratis: waarde richting Bitcoin waardes op termijn (4 cijfers). En Stratis richting top 3 waarde: drie cijfers voor de komma.
Denk dat de meeste winst op korte termijn met Stratis te behalen valt. Voor de lange termijn wat Bitcoin en Ethereum houden.
Edit: wat witje zegt dus ^
Denk dat de meeste winst op korte termijn met Stratis te behalen valt. Voor de lange termijn wat Bitcoin en Ethereum houden.
Edit: wat witje zegt dus ^
- WJ
Maar is dan Stratis alsnog niet een stuk interessanter op dit moment om in te investeren? Nu kan je daar een veel groter volume mee pakken. of?
1 ETH is nu 228e, 1 Strat tegen de 10.
En Ripple(XRP), wat denk men daarvan?
1 ETH is nu 228e, 1 Strat tegen de 10.
En Ripple(XRP), wat denk men daarvan?
- dvh
Is gewoon een rekensom.
Hoeveel ben je bereik erin te stoppen en hoeveel wil je eruit halen. En dan het risico op de weegschaal leggen.
Hoeveel ben je bereik erin te stoppen en hoeveel wil je eruit halen. En dan het risico op de weegschaal leggen.
-
Moet zeggen, dit soort percentages spreken natuurlijk aan. Anderzijds resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.. Misschien is de grote sprong al geweest en wordt het nu: What goes up, must come down..
Wat is nu de intrinsieke waarde van een cryptomunt? Bij een aandeel is dat het verwachte toekomstige dividend, hier zoek ik nog.
Ik neem aan dat er een situatie gaat ontstaan met uiteindelijk een handjevol grote munten, de rest zal over tien jaar waardeloos zijn ?
Wat is nu de intrinsieke waarde van een cryptomunt? Bij een aandeel is dat het verwachte toekomstige dividend, hier zoek ik nog.
Ik neem aan dat er een situatie gaat ontstaan met uiteindelijk een handjevol grote munten, de rest zal over tien jaar waardeloos zijn ?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
BTC, ETH en STRAT is ook mijn lijstje waar ik het meest vertrouwen in heb. Daar heb ik wel wat geld in gestoken, die hodl ik voor de komende 5+ jaar. Koop ik zo nu en dan wat van bij.
En daarnaast heb ik wat andere altcoins voor de leuk, soms een beetje geld stoppen in een goedkope coin (zoals DGB deze week, kost maar een paar cent). Misschien een leuk winstje mee te behalen en misschien is het ook wel een shitcoin. Zien we vanzelf.
XRP heb ik ook wel wat van maar daar geloof ik inmiddels niet meer zo in. Misschien wel in de techniek maar niet om er aan te verdienen.
En daarnaast heb ik wat andere altcoins voor de leuk, soms een beetje geld stoppen in een goedkope coin (zoals DGB deze week, kost maar een paar cent). Misschien een leuk winstje mee te behalen en misschien is het ook wel een shitcoin. Zien we vanzelf.

-
OnlineLuco
En wat voor investering staat daar tegenover dan?witje schreef: 05 jun 2017, 16:42Momenteel is het 1500 per dag.Peter Tunissen schreef: 05 jun 2017, 14:51
Lijkt me wel wat maar om het nu zelf te doen, ik wordt te oud hahaha
- witje
Ik noem liever geen exacte bedragen maar zoek effe op wat een Trek Crossrip 3 fiets kost.
Opbrengst op dit moment Aston Martin Vanquish Volante 6.0
Opbrengst op dit moment Aston Martin Vanquish Volante 6.0
- dvh
stratis
The team announced they are about to double the number of full-time developers. At the moment, they have over $20 mln to spend on development and marketing and they have not even finished the funding round yet.
Even though Thegoodhen says he is not an oracle, he states that it would be "fair" to foresee Stratis reaching the price of ETC based on its similarity and the fact that it has better development.
Bron:He explained further: "I wouldn't put my life savings into it but I feel it's still undervalued, probably. The price of cryptos is mostly driven by speculation at this point. I wouldn't put a million bucks into it but it's a good thing to have in your portfolio. The best thing would be to save some money you can afford to lose every week and put it in cryptos, Stratis being one of them. I personally hope for Stratis to reach $100."
https://cointelegraph.com/news/stratis- ... optimistic
https://twitter.com/stratisplatform