Jan-Willem schreef: 31 mei 2017, 18:44Is die verlaging niet aangegeven vanaf de standaard hoogte?Knot schreef: 31 mei 2017, 12:33 Ik wil wel 20mm omlaag maar geen 35 a 40mm.
Je leest overal dat de STR.T kit met originele veren een 20mm verlaging is, maar dat gaat niet op voor de sport, die lijkt standaard al 20mm lagere veren dan de executive en business te hebben (hoe debiel hoog staan die dingen dan wel niet origineel??)
Net zoals BMW verlagings set vaak vanaf de originele hoogte worden aangegeven.
Dan zou die dus met een 35 of 40mm verlagings set maar 15 tot 20mm lager worden vanaf de huidige hoogte.
Koni Str.t kit vs. Koni Sport kit: Ervaringen?
- Jan-Willem
Re: Koni Str.t kit vs. Koni Sport kit: Ervaringen?
- Knot
Dan zou bij de STR.T kit met 35mm verlaging mijn auto dus nog maar 15mm omlaag gaan omdat ik al 20mm lager sta door de sport uitvoering met lagere veren, dat zou ideaal zijn maar durf mn handen daar niet voor in het vuur te steken en blind te bestellen.
-
Dan de sport kit, Kun je wisselen tussen -20 en -35. Mocht je dan later nog andere veren willen dan Kun je nog een stukje omhoog mocht je nu op -35 uit komen
- Knot
Geen idee, met de sport kit is het -20 of -35 met de H&R veren die daarbij zitten neem ik aan.
Los setje van 4 gele Koni's met originele veren is het 0 of -20 dan lijkt me. Dat is 500 euro ipv 800 maar voor 500 heb je ook weer de STR.T kit MET H&R veren....
Los setje van 4 gele Koni's met originele veren is het 0 of -20 dan lijkt me. Dat is 500 euro ipv 800 maar voor 500 heb je ook weer de STR.T kit MET H&R veren....

- Jan-Willem
Gewoon informeren bij de leverancier of het vanaf de standaard hoogte is of "sport" hoogte
Sport is fabrieksaf -25mm las ik op een engels forum hoogte.
Is het geen optie om die STR set met H&R veren te kopen.
Als blijkt dat het te laag is kan je altijd weer de originele veren monteren.
Schijnt in 2 uurtjes te kunnen.
Sport is fabrieksaf -25mm las ik op een engels forum hoogte.
Is het geen optie om die STR set met H&R veren te kopen.
Als blijkt dat het te laag is kan je altijd weer de originele veren monteren.
Schijnt in 2 uurtjes te kunnen.
- Knot
Gister even op de brug gehad. Hij had een keer een STR.T set verkocht en die jongen was niet te spreken over de dempers, had alsnog Koni geel gekocht daarna.
Wordt een sportkit van 800 + strongflex voorkant 150 montage en uitlijnen is 1250 zoiets. Achter was nog redelijk en diff/subframe het nog niet waard om helemaal los te trekken.
Wordt een sportkit van 800 + strongflex voorkant 150 montage en uitlijnen is 1250 zoiets. Achter was nog redelijk en diff/subframe het nog niet waard om helemaal los te trekken.