Car & Driver: Ford GT, 335i, Z4M, RS4, R8, Corvette etc
- Erik K.
Car & Driver: Ford GT, 335i, Z4M, RS4, R8, Corvette etc
Aardige tracktest+video's!
[img:450:275]http://www.caranddriver.com/assets/imag ... 292618.jpg[/img]
http://www.caranddriver.com/features/13 ... -2007.html
http://www.caranddriver.com/assets/down ... result.pdf
[img:450:275]http://www.caranddriver.com/assets/imag ... 292618.jpg[/img]
http://www.caranddriver.com/features/13 ... -2007.html
http://www.caranddriver.com/assets/down ... result.pdf
-
- Macboy
Over de 335i coupé:
En das niet niks !!Between the two, you’d expect the 335i to be more supple over bumps, have vastly more interior room, and be as refined as a Lexus. But what floored us was that the 335i’s best lap (3:10.5) was 1.2 seconds quicker than the M coupe’s. It’s a case of neutral handling over outright speed. Whereas the M coupe had understeer at turn-in that switched to oversteer at the exit, the 335i was nearly perfectly balanced everywhere and made up most of its time in the region between the braking zone and turn apex. The 335i does everything remarkably well, which is why many of us at Car and Driver think it’s the best all-around car in the world.
- Macboy
- Hielke
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik herinner me nog dat ellenlange draadje toen ik in de Z4 M Coupe reed en vertelde dat ie me wat tegenviel. Hoeveel mensen zijn over mij heen gevallen en inderdaad, men had gelijk, hoe kon ik zo stom zijn bepaalde dingen te beweren, wat weet ik er nou van, inderdaad.
En dit zijn ook weer die kutamerikanen die er niks van snappen.
Sorry. 8)
Sorry. 8)
- Sander S.
Draadje ging niet alleen over de algemene snelheid van de Z4M Coupe VS de 335i. Er word gezegd in het artikel dat de Z4M langzamer rondging omdat je je meer bezig moest houden met het opvangen van overstuur etc. Rijden dus, ik weet wel welke ik prefereer.Robin schreef:Ik herinner me nog dat ellenlange draadje toen ik in de Z4 M Coupe reed en vertelde dat ie me wat tegenviel. Hoeveel mensen zijn over mij heen gevallen en inderdaad, men had gelijk, hoe kon ik zo stom zijn bepaalde dingen te beweren, wat weet ik er nou van, inderdaad.
Sorry. 8)
Topklasse de 335i, maar het is gewoon in elke bocht volgas. Hij houdt em toch wel.
-
Mijn Idee.Sander Spoolder schreef:Draadje ging niet alleen over de algemene snelheid van de Z4M Coupe VS de 335i. Er word gezegd in het artikel dat de Z4M langzamer rondging omdat je je meer bezig moest houden met het opvangen van overstuur etc. Rijden dus, ik weet wel welke ik prefereer.Robin schreef:Ik herinner me nog dat ellenlange draadje toen ik in de Z4 M Coupe reed en vertelde dat ie me wat tegenviel. Hoeveel mensen zijn over mij heen gevallen en inderdaad, men had gelijk, hoe kon ik zo stom zijn bepaalde dingen te beweren, wat weet ik er nou van, inderdaad.
Sorry. 8)
Topklasse de 335i, maar het is gewoon in elke bocht volgas. Hij houdt em toch wel.
- Sander S.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
En toch klopt die quote niet helemaal: 'anywhere' klopt niet. Exiges halen je in in elke bocht op bijv Assen, maar jij haalt ze weer in op de straights met bijv een M3 oid en dan bleek dat ik sneller was per ronde in de M3(dat kan veel betekenen I know. LOL)TopFuel schreef:Maik schreef:"More power makes you fast on the straigths, less weight makes you faster anywhere" 8)![]()
Af en toe hebben ze nog verstand die Amerikanen :twisted:
Een circuit heeft namelijk bochten en die bochten worden aan elkaar verbonden door rechte stukken.

Met deze quote moet je eens bij een F1 team aankloppen. Ze lachen je finaal in je gezicht uit.
Het is een samenspel natuurlijk.
- Maik
Je moet het ook zien als een soort van "tunen".
Gooi je meer pk in je auto om een betere pk/gewichtsverhouding te krijgen, dan ben je sneller op de rechte stukken.
Gooi je gewicht uit je auto (ipv meer pk) om dezelfde pk/gewichtsverhouding te krijgen, dan ben je net zo snel op de rechte stukken (mits niet naar topsnelheid) maar OOK sneller in de bochten.
Is niet zo moeilijk toch?
En de eerste in een standaard E46M3 die mij voorbij steekt op het circuit moet ik nog tegenkomen. Rutger in zijn M3 lukte het ook al niet. Op het rechte eind van Zandvoort scheelt het 30meter (dat de M3 of Z3M uitloopt op mij), maar dat heb ik snel goedgemaakt...
Dus... mijn piemel is langer dan die van jou
Gooi je meer pk in je auto om een betere pk/gewichtsverhouding te krijgen, dan ben je sneller op de rechte stukken.
Gooi je gewicht uit je auto (ipv meer pk) om dezelfde pk/gewichtsverhouding te krijgen, dan ben je net zo snel op de rechte stukken (mits niet naar topsnelheid) maar OOK sneller in de bochten.
Is niet zo moeilijk toch?
En de eerste in een standaard E46M3 die mij voorbij steekt op het circuit moet ik nog tegenkomen. Rutger in zijn M3 lukte het ook al niet. Op het rechte eind van Zandvoort scheelt het 30meter (dat de M3 of Z3M uitloopt op mij), maar dat heb ik snel goedgemaakt...
Dus... mijn piemel is langer dan die van jou