Wat een evolutie is me dat zeg. Mégane RS, Focus RS, 19" standaard, nieuwe Civic Type-R zelfs 20".
Wat denk je dat er gebeurt wanneer de eigenaars van deze mensen de eerste keer bij de bandencentrale passeren?
205 Rallye 1.3 met webers en de 106 1.3/1.6 Rallye zijn inderdaad erg gaaf. Meer heb je niet nodig. Wat dat betreft de NA Clio RS en Civic Type R de laatste van dit type Hothatch. MEchanisch, analoog, atmosferisch en relatief licht <1200Kg.Reind schreef: 24 mei 2017, 12:21 Voor mij is een hot hatch:
- lekker licht
- atmo met iets scherpe nokkenstok (dus lekker janken)
- FWD
- Redelijk praktisch maar niet echt comfortabel
De 106 rallye vind ik de perfect hot hatch. En dan die 1.4 met webers. Dat is een brok beleving.
Dus een burgerbak met "iets" meer pk dan normaal. Echter tot hoever ga je dan?Macboy schreef: 25 mei 2017, 02:16 Een hot-hatch is toch gewoon de opgeblazen versie van het standaard model ?
Jij zegt het! Maar goed, aangezien zij ook een stem heeft in de samenstelling van de vloot (buiten het huidige Duitse bestand en/of de auto's waar zij wat meer in zou rijden)Spijkerhard schreef: 25 mei 2017, 17:54 CEO? Echt? CEO eruit of ST eruit. Wat kun je nou tegen een ST hebben?
ST eruit is goedkoper. Die oprotpremie's die sommige CEO's bedingen bij "vertrek" zijn soms echt om duizelig van te wordenSpijkerhard schreef: 25 mei 2017, 17:54 CEO? Echt? CEO eruit of ST eruit. Wat kun je nou tegen een ST hebben?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten