Afgelopen weken druk bezig geweest met de auto. Helaas gaat het altijd langzamer dan dat ik wil maarja druk druk druk druk
Ik heb het volgende allemaal gedaan: Alles nagelopen en een flinke onderhoudsbeurt gegeven.
- Stalen remleidingen
- standaard schijven (brembo). Voorzijde de CL RC6 blokken achter gewoon standaard.
- 17 x 8J Motec wielen met 235/40R17 AR1 Nankang banden.
De stoelen en achterbank zijn eruit en verkocht. We zijn nu de bekleding aan het strippen zodat de rolkooi erin komt. Dat word een Wiechers schroefkooi die ze ook gebruiken in de M3 cup. Is een hele uitgebreide en zal best nog een leuke klus zijn om die in te bouwen verwacht ik. Hij gaat door het dashboard heen.
Stoelen zijn de Cobra Suzuka geworden. Mooie slanke stoelen en zitten erg lekker. We wachten nog met inbouwen op de rolkooi ivm de gordels monteren.
En natuurlijk wat stickertjes er alvast opgeplakt
Ik heb helaas nog geen meter op het circuit kunnen rijden vanwege het wachten op de rolkooi. Ik hoop dat ie snel komt en dan kunnen we weer verder.
De B12 set die eronder zat heeft een lekke schokdemper dus moet sowieso vervangen worden. WIe raadt wat aan qua onderstel? Ik zie Bilstein Clubsport regelmatig voorbij komen op internet, zijn echt heel erg duur, maar zijn ze dit ook waard?
Gr Arjan