Instructies erop plakken helpt ook weinig...maar misschien lezen ze dat als hoe ze de gaten erin moeten rijden?

Een kogel met stift diameter 19mm willen monteren in een gat van 26mm, dus 7mm te klein vind ik persoonlijk niet een beetje, dat is idioot veel als dit belast wordt in diameter richting van het gat en het enige wat de boel fixeert de klemkracht van de moer is waarbij ze dan op mijn vraag hoe vast, met hoeveel Nm die dan moest een amateuristisch antwoord gaven: gewoon vast..Eric Z schreef: 20 mei 2017, 00:21 Dat er bij speling meer risico is snap ik. Dat de fabrikant zich indekt ook.
Dat is dus bij beide gebeurd.Eric Z schreef: 20 mei 2017, 00:21 Daarom als het je echt om veiligheid gaat is beide partijen even inlichten dat het wel bestaat en een stuk vriendelijker in prijs is een kleine moeite en een iedereen wint hierbij.
Beide bedrijven heb ik eenmalig bezocht, zoals ik al had aangegeven had de 2e (die in A'dam) de bedrading goed aangepast, dus in die zin tevreden, maar de idioot zware kogel oplossing met opmerking dat goede Iso maat schroefkogel niet bestaat was dus onzin.Eric Z schreef: 20 mei 2017, 11:57 Je mist mijn punt, bewijs het tegendeel door dat ding onder hun neus te schuiven of even een foto te sturen waarop het defelijk gemonteerd is.
Als ze er dan nog niets mee doen is dan een gemiste kans voor beide bedrijven om klanten beter te helpen. Want erg tevreden kom je niet over.