sierra cosworth
-
- Auto: sierra cosworth
Re: sierra cosworth
Oh leuk ik zal eens kijken.
-
Ennog wat kleine dingen veranderd aan de sierra motor.Een wasted spark systeem + chip van shttp://www.motorsport-developments.co.uk/wastedspark.html geporte en geflowde cilinderkop lichte krukass en vliegwiel .En een andere inlaat nokkeass.Dat is alles wat je zo een beetje kan doen met een motor.
dit kan ook nog Siemens 83lb Injectors & T4 or GT30 Turbo 450/500 pk Maar doe ik niet het is veilig zo 
http://www.motorsport-developments.co.u ... chips.html

http://www.motorsport-developments.co.u ... chips.html
- Marc Sierra
Ik heb ook de chip en wasted spark ontsteking van Motorsport Developments op de mijne zitten. Met geporte en geflowde cilinderkop en andere inlaatnokkenas zal je toch nog wat meer vermogen hebben dan ik eerder zei. Wat voor inlaatnokkenas heb je gemonteerd, een AB07 of een BD14 ofzo?
2wd is inderdaad ook erg leuk. Het zou mooi zijn als je met een schakelaar kon wisselen tussen 4x4 en 2wd. Ik heb weleens gezien dat er in Engeland een paar geweest zijn die een Skyline versnellingsbak erachter gehangen hebben waarmee je de aandrijving wel kan varieren van 4x4 naar volledig rwd. Maar er komt best wat bij kijken om een Skyline bak er in te hangen.
2wd is inderdaad ook erg leuk. Het zou mooi zijn als je met een schakelaar kon wisselen tussen 4x4 en 2wd. Ik heb weleens gezien dat er in Engeland een paar geweest zijn die een Skyline versnellingsbak erachter gehangen hebben waarmee je de aandrijving wel kan varieren van 4x4 naar volledig rwd. Maar er komt best wat bij kijken om een Skyline bak er in te hangen.
- frank de jonge
@Smarty,
ik heb je nog nooit zien rijden maar zie bekende wegen in dat ene filmpje.
Wil die Sierra wel is een keer komen bewonderen. Wat gaaf!!
En welkom
ik heb je nog nooit zien rijden maar zie bekende wegen in dat ene filmpje.
Wil die Sierra wel is een keer komen bewonderen. Wat gaaf!!
En welkom

-
Ja dat was in emmen.
Ik ga als i goed gekeurd is wel een keertje naar mcdonald met min zoon. Daar staan op donderdag avond altijd wel wat gepimpte auto,s.
En de nokkenas was van kent fast road of sport cams weet ik niet meer?Grotere lift.
En ik vind het wel best zo met de bak. ik ga er geen grote dingen meer aan besteden.Nen van plan om (vrijrijden.nl) lekker rondjes op het circuit van zandvoort & tt assen te rijden voor de fun.
Ik ga als i goed gekeurd is wel een keertje naar mcdonald met min zoon. Daar staan op donderdag avond altijd wel wat gepimpte auto,s.
En de nokkenas was van kent fast road of sport cams weet ik niet meer?Grotere lift.
En ik vind het wel best zo met de bak. ik ga er geen grote dingen meer aan besteden.Nen van plan om (vrijrijden.nl) lekker rondjes op het circuit van zandvoort & tt assen te rijden voor de fun.

- frank de jonge
Staat daar donderdags nog wel eens wat? Jaaaaaren geleden kwam ik daar nog wel eens (17jaar geleden ofzo)
Maar was toen al veel tupperware zeg maar.... Anyway, ik zal het is in de gaten gaan houden
Maar was toen al veel tupperware zeg maar.... Anyway, ik zal het is in de gaten gaan houden

-
Hahaha ja dat dat is zo er staat niet veel soeps meer jammer dat die scene opgelost is was altijd wel mooi.
Vroeger in rotterdam ook altijd mooi die straat races op de industrie tereinen.