Nederland gaat naar de haaien
- tomgtr
Re: Nederland gaat naar de haaien
Belachelijk om nog deze discussie op te rekelen. Klaar mee. Heeft niks met racisme te maken. In veel moslim landen mogen vrouwen niet eens politieagent zijn? Of zelfs auto rijden? Laat ze daar haar energie in steken.
- Riceaux
Dat is te gevaarlijk. Lekker in Nederland doen, waar de bevolking toch niks doet, behalve een beetje mopperen en schelden op het internet.
- Luco
Nee Tom, als ze in zon land zoiets zou zeggen krijgt ze geen 69 euro per uur maar 69 stokslagen per uitgesproken woordtomgtr schreef: 19 mei 2017, 10:56 Belachelijk om nog deze discussie op te rekelen. Klaar mee. Heeft niks met racisme te maken. In veel moslim landen mogen vrouwen niet eens politieagent zijn? Of zelfs auto rijden? Laat ze daar haar energie in steken.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
tomgtr schreef: 19 mei 2017, 10:56 Belachelijk om nog deze discussie op te rekelen. Klaar mee. Heeft niks met racisme te maken. In veel moslim landen mogen vrouwen niet eens politieagent zijn? Of zelfs auto rijden? Laat ze daar haar energie in steken.
+1 !
Mw. V.L. Getikt idd.
Moet zeggen dat Blok snel reageerde, met IMHO ook de enig juiste reactie.
- Maus335i
Eens! Ik heb me wel eens zitten afvragen waarom het vertrouwen in de PVV zo groot is dat ze er echt iets van kunnen maken... Wilders en de PVV zijn een tikkende tijdbom. Laat hem meeregeren, geef hem 4-6 maanden de kans om wanbeleid te voeren en partijleden die de PVV voor gek zetten en laat dan de boel klappen. Ben je in een keer van het probleem af

- 350 Z
Dat zal niet gebeuren Maus, PVV zal alleen de immigratiepost en de zorgpost en eventueel de veiligheid/justitiepost willen hebben en bij de rest water bij de wijn doen en zich keurig gedragen, want Wilders weet maar al te goed wat de risico's anders zijn. Maar op die 2 a 3 punten zullen ze zich enorm goed profileren en dat weten Pinokkio Rutte en Arrogander Pechthold maar al te goed.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Erg apart hoe D66 er zoveel mogelijk links in wil frotten.
http://www.nu.nl/politiek/4711794/d66-w ... -pvda.html
Eerst met Groen links, nu dit weer. Behoorlijke kleurbekenning voor die zogenaamde middenpartij.
En ik maar denken dat de winnaar normaal de leider is in dit schaakspel.
http://www.nu.nl/politiek/4711794/d66-w ... -pvda.html
Eerst met Groen links, nu dit weer. Behoorlijke kleurbekenning voor die zogenaamde middenpartij.
En ik maar denken dat de winnaar normaal de leider is in dit schaakspel.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
PVV is 'n beetje een probleem, oorzaken daarvan zijn GL, D66, PvdA en alle ideologie/religie wat eraan vast zit.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Je vergeet de VVD, die willen immers ook niet met Wilders aan tafel gaan zitten.
- frankie
Wilders heeft zelf ook geroepen dat hij niet met de VVD wil zolang Rutte er is toch?
- tomgtr
Jawel, dat heeft Wilders gezegd dus die keutel heeft hij ingetrokken. Maar VVD heeft wel zo pijn in hun buik van PVV toen ze 6 jaar geleden de regering opbliezen, die willen echt niet meer. Komt Buma prima uit want de weerstand tegen PVV is bij CDA nog veel erger.
-
Die weerstand is er zeker:)
Ik doelde op 'het probleem PVV' en de oorzaak daarvan.
Ik doelde op 'het probleem PVV' en de oorzaak daarvan.
- Riceaux
Kwam dat niet door miscommunicatie en onenigheid binnen de CDA-top waardoor Verhagen de beloftes niet kon waarmaken richting de PVV, waardoor Wilders uiteindelijk besloten heeft het overleg te stoppen?tomgtr schreef: 22 mei 2017, 15:57 Jawel, dat heeft Wilders gezegd dus die keutel heeft hij ingetrokken. Maar VVD heeft wel zo pijn in hun buik van PVV toen ze 6 jaar geleden de regering opbliezen, die willen echt niet meer. Komt Buma prima uit want de weerstand tegen PVV is bij CDA nog veel erger.
- tomgtr
Dat is als ik me niet vergis de conclusie van de Volkskrant, echter is daar nooit een bevestiging van Wilders van geweest en dat klinkt wel zo on Wilders dat ik het nog steeds met een korreltje zout neem. Als dat zo geweest was zouden we dat wekelijks van Wilders horen al een jaar of 6!
-
Ik vind dat je de situatie in 2012 niet kunt vergelijken met de situatie vandaag de dag in Nl/ Europa. Nog even los van het morele verhaal vind ik het getuigen van onkunde om de PVV bij voorbaat uit te sluiten omdat je ego je persoonlijke mening niet toestaat toenadering te zoeken. Laten we ook niet vergeten dat een aantal prominente PvdA leden zeer generaliserende dingen heeft geroepen over jongetjes met schoudertassen maar de coalitie werd wel aangegaan.
Het blijft politiek dan doe je bijna alles voor de macht. Zie Trump en SA de grootste sponsor van terreur even een wapendeal afsluiten. Maar om nou de fucking CU te vragen. GTFOH. Rutte liegt eens niet maar de kiezer bedriegen komt aardig in de buurt.
Het blijft politiek dan doe je bijna alles voor de macht. Zie Trump en SA de grootste sponsor van terreur even een wapendeal afsluiten. Maar om nou de fucking CU te vragen. GTFOH. Rutte liegt eens niet maar de kiezer bedriegen komt aardig in de buurt.
- tomgtr
Die deal tussen USA en SA is inderdaad tranentrekkend maar laten we andere keer over hebben. Wat betreft PFF, ze hebben zich met eerder handelen en een ongrondwettelijk "programma" zelf buitenspel gezet vind ik.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Stabiel kabinet met de CU wordt het IMHO niet.
Als Pechtold een kerel is, houdt ie de poot stijf, maar als draaideur politicus pur sang avant la lettre weet je wat er gaat gebeuren. Hij gaat ook nog niet weer 4 jaar oppositie voeren en daarmede naar de nooduitgang. Nee, die wil met vuurwerk vertrekken uit de landelijke politiek, lees een ministerschap.
Ik had persoonlijk op een minderheid kabinet gegokt, we gaan het zien.
Rutte is machtsgeil uiteraard, die verkoopt z`n moeder nog om zijn MP schap te mogen continueren.
Als ze Rutte collectief zat zijn gaat het idd nog MP Buma worden. Iedereen heeft natuurlijk nu helder hoe het de voormalige coalitie partner is vergaan (idd met man en muis )
Pakt Hemmingways "The Old Man and the Sea" er nog eens bij
Als Pechtold een kerel is, houdt ie de poot stijf, maar als draaideur politicus pur sang avant la lettre weet je wat er gaat gebeuren. Hij gaat ook nog niet weer 4 jaar oppositie voeren en daarmede naar de nooduitgang. Nee, die wil met vuurwerk vertrekken uit de landelijke politiek, lees een ministerschap.
Ik had persoonlijk op een minderheid kabinet gegokt, we gaan het zien.
Rutte is machtsgeil uiteraard, die verkoopt z`n moeder nog om zijn MP schap te mogen continueren.
Als ze Rutte collectief zat zijn gaat het idd nog MP Buma worden. Iedereen heeft natuurlijk nu helder hoe het de voormalige coalitie partner is vergaan (idd met man en muis )

Pakt Hemmingways "The Old Man and the Sea" er nog eens bij

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Lijkt erop dat we zijn veroordeeld tot een minderheidskabinet...
-
ik gok dat groenslinks toch nog terug komt op hun eerdere afwijzing (vrees ervoor)
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Maakt het uit verneukt wordt je toch. Ga in elk geval nooit meer stemmen.
- Maus335i
Genaaid wordt je per definitie in een goed werkende democratie. Er is geen enkele partij die in zijn eentje kans op 76 zetels maakt zodat ze alleen de dienst mogen uitmaken. Zolang je dus meer dan 1 partij nodig hebt zul je altijd compromissen moeten maken en worden de extreme standpunten vaak uitgewisseld en verdwijnen die. Persoonlijk ben ik blij dat dat gebeurd omdat ik graag een gematigd beleid zie, maar ieder voor zich...
Tenzij ons democratische stelsel drastisch wijzigt zal iedereen zich genaaid voelen. Zowel de VVDers als de PVVers en alle andere partijen. Het enige wat "de grootste partij" kan proberen is de meeste standpunten bij de andere partijen opdwingen. Maar als je je hand overspeelt kan je als grootste partij zelfs nog uitgesloten worden van deelname als je weigert in te boeten. Wat mij betreft prima! Zo kan de PVV zelfs nog worden uitgesloten als ze ooit de grootste worden zolang Wilders niet een beetje dimt
Tenzij ons democratische stelsel drastisch wijzigt zal iedereen zich genaaid voelen. Zowel de VVDers als de PVVers en alle andere partijen. Het enige wat "de grootste partij" kan proberen is de meeste standpunten bij de andere partijen opdwingen. Maar als je je hand overspeelt kan je als grootste partij zelfs nog uitgesloten worden van deelname als je weigert in te boeten. Wat mij betreft prima! Zo kan de PVV zelfs nog worden uitgesloten als ze ooit de grootste worden zolang Wilders niet een beetje dimt

-
We moeten naar 'n midrechts kabinet, zo heeft NL gestemd. Punt.
Pechtold komt er niet uit met CU, maar wel met de moslimgedogende partijen straks let maar op. NSB66:)
Omdat er veel teveel partijen zijn Maurice. Knotsgek.
Pechtold komt er niet uit met CU, maar wel met de moslimgedogende partijen straks let maar op. NSB66:)
Omdat er veel teveel partijen zijn Maurice. Knotsgek.
-
Is de PVV de kip of het ei? Vraag je jezelf dat maar 'n keer af:)
-
Ik heb deze 10 dagen >45 sollicitaties voor 'n verkoopmedewerkster gehad, paracetamol, mooi dat 't bestaat:(
Gelukkig één gevonden. Maar wat bij mij qua kandidates die bij mij qua gesprek(11 vrouwen) de revue passeerden in het algemeen opviel?
OF 'n grote waffel en ze konden alles, powervrouw, maar wel al twee jaar thuis...OF gewoon levend in 'n mistig gebied qua sociaal en wat er in de wereld om je heen gebeurt, en daar tussen nog wat gebalanceerden min of meer:)
Maar dat heeft allemaal stemrecht natuurlijk.
Als dit 'n afspiegeling van de samenleving is? Yippie:)
Disclaimer: ik ben geen Einstein, maar de quote van Van Gaal met 'ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?' of iets in die richting is nu mijn tegeltjeswijsheid nummer 1 geworden.....
Gelukkig één gevonden. Maar wat bij mij qua kandidates die bij mij qua gesprek(11 vrouwen) de revue passeerden in het algemeen opviel?
OF 'n grote waffel en ze konden alles, powervrouw, maar wel al twee jaar thuis...OF gewoon levend in 'n mistig gebied qua sociaal en wat er in de wereld om je heen gebeurt, en daar tussen nog wat gebalanceerden min of meer:)
Maar dat heeft allemaal stemrecht natuurlijk.
Als dit 'n afspiegeling van de samenleving is? Yippie:)
Disclaimer: ik ben geen Einstein, maar de quote van Van Gaal met 'ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?' of iets in die richting is nu mijn tegeltjeswijsheid nummer 1 geworden.....
- Sander-E46
Ik zou ook geen vraag verwachten welk kabinet ik zou formeren op een sollicitatiegesprek...