Het grote DF cryptocurrency topic
- Sander-E46
Re: Hebben we ook financial proffessionals of beleggers? Bitcoin
De monero is ook een leuke.
- Camiel
- Auto: BMW 125i E82 Coupé
Ik zit zelf voor een paar grijpstuivers in Bitcoin, NXT, Ripple, Stellar en Dash. Maar bij lange na geen E92 M3 centen, eerder Batavus centen 

- witje
Alles zit in Stratis, gekocht bij 4 dollarcent, 15 dollarcent en 65 dollarcent
Stratis staat nu op 1,30 dollar
Rendement van 1700% op de eerste batches, 71% op de 2e batch
Verwachting is 5 tot 10 dollar dit jaar, kan zomaar een 2e ethereum gaan worden
Stratis staat nu op 1,30 dollar
Rendement van 1700% op de eerste batches, 71% op de 2e batch
Verwachting is 5 tot 10 dollar dit jaar, kan zomaar een 2e ethereum gaan worden
-
OnlineWJ
Wat voor wallet gebruik jij/jullie?
- Hielke
Nu iedereen begint door te krijgen dat die coins hun bestaansrecht aan het criminele circuit te danken hebben, lijkt het me heel slim om nu veel van die dingen in te slaan.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Kan je die stelling nader toelichten hielke
-
OnlineWJ
Waarschijnlijk dat de echt grote criminelen (financiele instanties zoals banken) er straks serieus op gaan duiken en dan volgt de massa en dan skyrocket het vanzelf?
Ik heb vandaag ook maar me eerste coins gekocht.. Volgend jaar verwacht ik m'n avatar te kopen.
Ik heb vandaag ook maar me eerste coins gekocht.. Volgend jaar verwacht ik m'n avatar te kopen.

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik gebruik trouwens de ledger bleu wallet en de ledger nano s (zag net je vraag pas)
Ik weet dat banken in Azie al veel met ripple werken, vandaar ook dat er veel in wordt verhandeld. En ik verwacht ook een mooie toekomst voor dergelijke coins
Ik weet dat banken in Azie al veel met ripple werken, vandaar ook dat er veel in wordt verhandeld. En ik verwacht ook een mooie toekomst voor dergelijke coins
- Camiel
Ripple wordt inderdaad gebackt door banken en andere financiële instellingen en is door o.a. de transparantie inmiddels qua marktwaarde groter dan alle andere currency (behalve Bitcoin).
Vandaag trouwens nieuws gekomen dat de beschikbare coins gefaseerd op de markt gebracht worden over een periode van 5.5 jaar totdat alle +/- 100 miljard coins in omloop zijn, om te voorkomen dat er paniek of onduidelijkheid komt doordat er de kans bestaat dat er ineens een lading op de markt gedumpt wordt. Heeft nog niet veel met de koers gedaan maar Azië is ook nog niet wakker.
Vandaag trouwens nieuws gekomen dat de beschikbare coins gefaseerd op de markt gebracht worden over een periode van 5.5 jaar totdat alle +/- 100 miljard coins in omloop zijn, om te voorkomen dat er paniek of onduidelijkheid komt doordat er de kans bestaat dat er ineens een lading op de markt gedumpt wordt. Heeft nog niet veel met de koers gedaan maar Azië is ook nog niet wakker.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
@Nutkees. Afgelopen vrijdag is er een wereldwijde aanval geweest met het wannacry virus, wat je computer bestanden encrypte.
Het losgeld kon alleen betaald worden via Bitcoin.

Het losgeld kon alleen betaald worden via Bitcoin.
-
OnlineWJ
Ok thanks, zal dat eens bekijken. Ik heb nu van Stratis zelf de wallet. Ik ben echt compleet nieuw hiermee dus het is nog even uitvinden hoe of wat en hoe het systeem werkt.Nutkees schreef: 16 mei 2017, 22:33 Ik gebruik trouwens de ledger bleu wallet en de ledger nano s (zag net je vraag pas)
Ripple heeft iig een aardige sprong gemaakt vandaag.
Via wat koop jij Ripple? Want Anycoin verkoopt die niet.
- Robin Hartog
Kun je iets meer vertellen over die Stratis wallet en hoe dat te regelen? (Mag ook via PM verder)WJ schreef: 17 mei 2017, 12:37Ok thanks, zal dat eens bekijken. Ik heb nu van Stratis zelf de wallet. Ik ben echt compleet nieuw hiermee dus het is nog even uitvinden hoe of wat en hoe het systeem werkt.Nutkees schreef: 16 mei 2017, 22:33 Ik gebruik trouwens de ledger bleu wallet en de ledger nano s (zag net je vraag pas)
Ripple heeft iig een aardige sprong gemaakt vandaag.
Via wat koop jij Ripple? Want Anycoin verkoopt die niet.
Ripple zegt zelf dat je XRP moet kopen via Bitstamp: https://ripple.com/xrp-portal/how-to-buy-xrp/
-
OnlineWJ
Litebit.eu verkoopt ze ook zag ik maar die hebben geen voorraad toen ik probeerde te kopen.
Heb je een PB verstuurd, straks eens naar dat Bitstamp kijken.
eeeeh, bij bitstamp willen ze dat ik me ID/passpoort kopieer en upload.
Heb je een PB verstuurd, straks eens naar dat Bitstamp kijken.
eeeeh, bij bitstamp willen ze dat ik me ID/passpoort kopieer en upload.

- frankie
-
Bittrex bevalt goed en is gebruiksvriendelijk. Volgens mij moet je altijd eerst Bitcoins kopen. Dat kan heel simpel via Bitonic.
-
OnlineWJ
Ik heb nu Dash, Startis en probeer Ripple te kopen. Voor allemaal een eigen wallet, voor Ripple heb ik op Gatehub een wallet (schijnt goed te zijn), en probeer Ripple te kopen via litebit.eu maar daar zijn ze uitverkocht.
- frankie
Ik gebruik voor Ripple de Ripple desktop Wallet en verder heb ik nog Exodus desktop Wallet, maar daar kan Startis weer niet op.
- Mark W. Scholten
- Camiel
Ik heb via Bitonic bitcoins gekocht en die direct naar Poloniex gestuurd om daarmee alle andere currency te kopen.
- Macboy
En wat is je punt precies ?smiley schreef: 16 mei 2017, 22:44 @Nutkees. Afgelopen vrijdag is er een wereldwijde aanval geweest met het wannacry virus, wat je computer bestanden encrypte. Het losgeld kon alleen betaald worden via Bitcoin.
- Niels
- Auto: Prius+
Dat het criminele valuta is 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik mijn aluhoedje op zou zetten, zou ik zeggen dat er een mooie zondebok gevonden is.
- Robin Hartog
Volgens mij zijn er hier een paar DF'ers die wel blij zijn met de groei van ETH dit weekend?
(Ik in ieder geval wel)

- Mark W. Scholten
- Camiel
En Witje zit inmiddels te kijken naar F30 M3 ipv E92 M3 door Stratis de afgelopen 3 dagen?
Ik zit helaas niet in ETH maar wel een 25% rendement de afgelopen 2 dagen, had meer kunnen zijn met name omdat XRP stevig gedaald is. Het is een voordeel en een nadeel dat de handel 24/7 doorgaat, dus vaak neem ik overdag kortetermijn posities voor een 'quick flip' door te kopen in de dip en zet er eind van de dag een sell order in voor bijv 15-20% hoger, ook al stijgt de prijs misschien nog verder 's nachts. Dan voorkom je dat je de boot mist omdat heel Azie verkoopt op de top. Mocht de prijs dalen dan houd ik hem aan want de koersen zijn toch zo volatiel dat er wel weer ergens een piek komt.
Ik heb dus ook wat zaken als XRP waarbij ik ook nog wel een toekomst zie vanwege de technische mogelijkheden, die houd ik gewoon aan voorlopig. Maar een groot deel is volgens mij gewoon gebakken lucht, daar profiteer ik op korte termijn weer van

Ik zit helaas niet in ETH maar wel een 25% rendement de afgelopen 2 dagen, had meer kunnen zijn met name omdat XRP stevig gedaald is. Het is een voordeel en een nadeel dat de handel 24/7 doorgaat, dus vaak neem ik overdag kortetermijn posities voor een 'quick flip' door te kopen in de dip en zet er eind van de dag een sell order in voor bijv 15-20% hoger, ook al stijgt de prijs misschien nog verder 's nachts. Dan voorkom je dat je de boot mist omdat heel Azie verkoopt op de top. Mocht de prijs dalen dan houd ik hem aan want de koersen zijn toch zo volatiel dat er wel weer ergens een piek komt.
Ik heb dus ook wat zaken als XRP waarbij ik ook nog wel een toekomst zie vanwege de technische mogelijkheden, die houd ik gewoon aan voorlopig. Maar een groot deel is volgens mij gewoon gebakken lucht, daar profiteer ik op korte termijn weer van