BMW M2
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Re: BMW M2
Volgens mij wel, wij hebben laatst een nieuwe X6 besteld met zo'n digitale dash, de randjes van de tellers zitten op het scherm geplakt (3D effect), de rest wordt dus gewoon digitaal weergegeven, eindeloze mogelijkheden dus qua weergave, ik vind het wel wat hebben 

- MarkS
Dit ziet er gewoon analoog uit imho.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dacht ik ook, maar aan de hand van vele berichten op vooral 'n paar Duitse fora denk ik nu ook dat het 'n volledig black panel digi verhaal is waarbij de '3D' tellernaalden dus ook digitaal zijn...
Mooi wiel, mooi mooi laag, remmerij mooi, kleur is misschien té, maar geinig.
- Bijlagen
-
- whatsappimage2017-05osb7g.jpg (110.37 KiB) 3006 keer bekeken
-
- whatsappimage2017-05naxte.jpg (121.16 KiB) 3006 keer bekeken
-
- whatsappimage2017-05g5zam.jpg (128.4 KiB) 3006 keer bekeken
- FreudeamFahren
Dit. Inclusief schaduw onder de wijzers en langs de klok randen. De zweem van digitaal komt door nabewerking van de foto voor het persmateriaal schat ik in.
- Robin
Dat kan FaF. Ik weet 't niet:)

Je ziet de cijfers inderdaad.
https://www.1erforum.de/threads/der-m2- ... 85/page-22
Je ziet de cijfers inderdaad.
https://www.1erforum.de/threads/der-m2- ... 85/page-22
- FreudeamFahren
Zo zeg. Veel digitaler worden ze niet. Kun je maar weer zien: je (= ik) ziet ook graag wat je wil zien! 

- Kasteel
Ik dacht juist eerst 100% dat het digitaal was, maar op de laatste foto denk ik toch echt 2 naalden te zien liggen
.

- Macboy
Als je het niet weet en niet oplet en vluchtig kijkt dan lijkt het inderdaad echt maar als je het weet en je kijkt nog eens dan zie je het wel vooral het middendeel van de wijzer.
Dat gezegd hebbende: als je nou die fucking lelijke schaalverdeling kon kiezen (om de 20 of om de 30) dan had je er nog wat aan. Is er nu daadwerkelijk niemand binnen de design afdeling van BMW die dat eens bedenkt ? Of gaan ze ons nog verrassen met écht iets digitaals wat slim toegepast wordt ?
Onbegrijpelijk ......
Dat gezegd hebbende: als je nou die fucking lelijke schaalverdeling kon kiezen (om de 20 of om de 30) dan had je er nog wat aan. Is er nu daadwerkelijk niemand binnen de design afdeling van BMW die dat eens bedenkt ? Of gaan ze ons nog verrassen met écht iets digitaals wat slim toegepast wordt ?
Onbegrijpelijk ......
- Riceaux
Beetje programmeur moet dat aftermarket toch wel voor elkaar krijgen?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Zo te zien identiek aan de wielen die ik onder mijn GTI heb: VMR V710. Wat hier BBS is, is in Amerika VMR zeg maar.Robin schreef: 18 mei 2017, 08:31 Dacht ik ook, maar aan de hand van vele berichten op vooral 'n paar Duitse fora denk ik nu ook dat het 'n volledig black panel digi verhaal is waarbij de '3D' tellernaalden dus ook digitaal zijn...
- Robin
Nou ben ik in de war:)
Het is toch analoog of wat?
Het is toch analoog of wat?

- Tim N
Die groene is top (javagreen toch?), maar de wielen dan wel geel 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Jan Vennegoor of Hesseling komt in het cafe en stel zich voor aan de barman.
De Barman, Thee of koffie?
Volgens mij zijn het gewoon analoge tellers met backlicht verlichting, zoals ook de 5er en 6er het hebben.
- Fernando
Het is digitaal, digibeten... 

- Robin
Als in tellernaald digitaal, want de cijfertjes zijn zichtbaar.
Onduidelijk gedoe. Er staat in de presskit M2 LCI ook niks waar we wijzer van worden.
- Riceaux
Maar op de foto hierboven staat het display ook al aan? Is er ook een foto waarbij het display helemaal uit staat?
- Fernando
Ok nu ook lichte twijfel ivm zichtbare cijfers. Pfff onduidelijkheid allemaal...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
First world problems

- JP
Race it like you stole it......

- Robin
Stickers, echt wat voor Hans:)
- Macboy
- Downforce Hans
- Robin
Papenburg was afgelopen zondag weer prima. Baan die nu meer grip heeft(op merendeel van de stukken, andere zijn/blijven wat gladder) en de kiezelstenen zijn ook verbeterd volgens FIA specs(begreep ik)
Maar bermtoerisme is niet de bedoeling. Ik houd hem altijd opde baan totnutoe.(Enn Duitse zwarte van ceramische remmerij voorzien skitterende M4 niet, die stond om 't half uur ver in de kiezels zonde.....)
En 't gaat wel hard vaak. Want droog/zonnetje water uit de watertank van de trekker binnen kwartier verdampt... Dan maar highspeed rondjes maken(voor zover het kan en mag) en dan met een kleine sliphoek en opfikse snelheid door de langere draaiers. Ding is daarvoor gebouwd. Opschakelend in de langere drifts van 3 naar 4 en dóórgaan(DCT is inderdaad kut:)), als in 'n videogame. Je wordt één met de auto, het gaat bijna te makkelijk:) En 't gaat hard ook.
Onderstuur eigenlijk niet zelfs in de Sachkurve(tragere kombocht 180 graden min of meer naar links ) is als je 'm goed en trager pakt qua inzet, nul. Dat was een 6 week ofzo geleden anders, het weer wordt ook warmer asfalt ook(?) Ding wil alleen maar gecontroleerd door mij, kwispelen. Gooien smijten, de Alpins doen mee.
En de handrem nooit. Gas erop, raampje half open, kleppen van de MPE uitlaat ook. Machtig, veel mooier wordt 't niet of 't moet met 'n 037/ Delta S4 /RS200 zijn:)
Ik heb 'm ook gestickertuned, al 'n paar weken terug. Das Boot(fenomenale Duitse serie/film uit de 80s) over 'n U Boot U96 van de Kriegsmarine in WW2. Deze zaagvis was hun logo op de kajuit/toren van die boot.
Dus ja Das Boot ist Das Boot:

Koffie...
En dank Dick, Mathieu voor commentaar,, Bart Kasteel, Wouter/Matthyssie, Davetechneut van Delden , Miranda, Fabian, WimGasgever, Garrett, Niels etc en anderen voor het leuke gebeuren weer.
Maar bermtoerisme is niet de bedoeling. Ik houd hem altijd opde baan totnutoe.(Enn Duitse zwarte van ceramische remmerij voorzien skitterende M4 niet, die stond om 't half uur ver in de kiezels zonde.....)
En 't gaat wel hard vaak. Want droog/zonnetje water uit de watertank van de trekker binnen kwartier verdampt... Dan maar highspeed rondjes maken(voor zover het kan en mag) en dan met een kleine sliphoek en opfikse snelheid door de langere draaiers. Ding is daarvoor gebouwd. Opschakelend in de langere drifts van 3 naar 4 en dóórgaan(DCT is inderdaad kut:)), als in 'n videogame. Je wordt één met de auto, het gaat bijna te makkelijk:) En 't gaat hard ook.
Onderstuur eigenlijk niet zelfs in de Sachkurve(tragere kombocht 180 graden min of meer naar links ) is als je 'm goed en trager pakt qua inzet, nul. Dat was een 6 week ofzo geleden anders, het weer wordt ook warmer asfalt ook(?) Ding wil alleen maar gecontroleerd door mij, kwispelen. Gooien smijten, de Alpins doen mee.

Ik heb 'm ook gestickertuned, al 'n paar weken terug. Das Boot(fenomenale Duitse serie/film uit de 80s) over 'n U Boot U96 van de Kriegsmarine in WW2. Deze zaagvis was hun logo op de kajuit/toren van die boot.
Dus ja Das Boot ist Das Boot:
Koffie...
En dank Dick, Mathieu voor commentaar,, Bart Kasteel, Wouter/Matthyssie, Davetechneut van Delden , Miranda, Fabian, WimGasgever, Garrett, Niels etc en anderen voor het leuke gebeuren weer.
-
Papenburg is altijd super gaaf om te doen. Bmw M2 is inderdaad ook heerlijk op een droog papenburg zeker met winter banden!
-
- Auto: M3P, 130i
Mooi Robin! Nog mooie plaatjes?