Prijs/power toendertijd ook ok:)
6.2 liter en in de VS 205k US$

Ik bedoel dat je met zoveel auto's toch op de grens kunt rijden van onderstuur/overstuur en af en toe een drift leggen... van een GT86 tot M/AMG tot Corvette en alles ertusseninRobin schreef: 05 mei 2017, 07:16 Ik weet niet of jij wel eens op trackdays en/of driftdays komt Tom, maar een auto die leuk rijdt/glijdt en ook beter drift als 'niks bijzonders' af serveren is vreemd.![]()
Schandalig dat het zo is eigenlijk. Ook niet nodig. Auto industrie moet eens opkomen tegen die milieu onzin. Als het nou allemaal waar zou zijn oke. Maar goed voorlopig blijft Porsche dat prima doen op de GT modellen.VDM schreef: 04 mei 2017, 10:04 Atmosferische motor + handbak wordt langzamerhand toch wel heel speciaal. Alleen daarom zou je 'm al moeten kopen eigenlijk.
Daar wil ik ook echt meer van zienJoost schreef: 04 mei 2017, 11:59 De PTS 991.2 GT3 van Ferdinand Piech met nog wat andere leuke zeer speciale opties (alcantara cognac kleurig interieur, remklauwen in exterieurkleur).
Zou heel graag interieurfoto's zien van deze auto.
Hoe lang denk je dat dat nog duurt? Alle niet-GT modellen zijn al turbo's en hoeveel voegt dat nou toe? Het is vooral complexer en minder puur.Macboy schreef: 06 mei 2017, 01:29 Schandalig dat het zo is eigenlijk. Ook niet nodig. Auto industrie moet eens opkomen tegen die milieu onzin. Als het nou allemaal waar zou zijn oke. Maar goed voorlopig blijft Porsche dat prima doen op de GT modellen.
Wie niet?:)VDM schreef: 06 mei 2017, 09:49
Dan heb ik liever het 918-recept. Hoogtoerig atmosferisch en het gebrek aan koppel opvangen met electromotoren.
Gebruikers op dit forum: Gus, Ti-Tourist (Erik) en 12 gasten