Voorstellen Megane 3 RS
- martll
Re: Voorstellen Megane 3 RS
Bekende RS inderdaad, deze is van een vriend van mij geweest (Manuel). Staat er mooi bij op H&R schroefset en kleurstelling alleen erg stil uitlaatje en vreselijk jammer dat het interieur zo hard achteruit is gegaan in de loop van de tijd, al het alcantara verweerd/versleten en verkleurd. Vreselijk jammer, ga je daar nog wat aan doen? (Het 1tje op kenteken is nu vervangen door een andere plaat of heb ik dat verkeerd?)
- Arthur
- Auto: Nr.51
Eentje is geel gemaakt, zit er nog op.
-
Op de foto's van de verkoop zat er nog een kentekenplaat zonder eentje op. Op dit moment gewoon voor en achter een zwart eentje.
Nu ben ik natuurlijk niet op de hoogte hoe het alcantara oorspronkelijk was maar naar mijn idee is het allemaal niet zo erg. Het is nu eenmaal een gegeven dat het alcantara verkleurd maar ik vind het allemaal nog wel meevallen.
Hmm naar mijn idee is de uitlaat van binnen wat stil, vooral erg merkbaar als de achterbank plat ligt. Van buiten naar mijn idee nog redelijk beschaafd maar over het algemeen krijg ik te horen dat ze mij wel hoorde aankomenmartll schreef: 10 apr 2017, 09:14 Bekende RS inderdaad, deze is van een vriend van mij geweest (Manuel). Staat er mooi bij op H&R schroefset en kleurstelling alleen erg stil uitlaatje en vreselijk jammer dat het interieur zo hard achteruit is gegaan in de loop van de tijd, al het alcantara verweerd/versleten en verkleurd. Vreselijk jammer, ga je daar nog wat aan doen? (Het 1tje op kenteken is nu vervangen door een andere plaat of heb ik dat verkeerd?)

- Mark W. Scholten
Lekker geluidje en leuk filmpjeNee niet beschikbaar. Wel eens een poging gewaagd met de GoPro maar dat deed totaal geen eer aan de geluiden. Deze komt wel redelijk in de buurt:
Incl de pops & bangs.

- Macboy
Heerlijk die ring sticker ook !
- Joost
Welkom.
Leuk om mijn ex Megane RS weer eens terug te zien.
Blijft een mooie auto.
Leuk om mijn ex Megane RS weer eens terug te zien.
Blijft een mooie auto.
- Joost
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Mooie Renault! Have 

- MSGHibiza
Supervet apperaat, ik had helemaal niks met die dingen, totdat ik op de nurburgring die dingen me hard voorbij zag gaan 

-
Weet je zeker dat deze van jou is geweest? Er is namelijk nog een exemplaar met een gele spoiler voorin maar die is iets lichter grijs en de laatste keer dat ik 'm zag net wat andere details in het interieur met alcantara. Daarnaast begreep ik dat de eigenaar voor mij de spiegelkappen van geel -> zwart heeft gespoten terwijl ze op jouw foto ook al zwart zijn.
- Joost
Dit is 100% mijn ex Megane.
Spiegelkappen waren toen ik de auto kocht al zwart. Ik heb de auto gekocht bij de Renault dealer. Auto was van 1 van de verkopers die daar werkte.
Spiegelkappen waren toen ik de auto kocht al zwart. Ik heb de auto gekocht bij de Renault dealer. Auto was van 1 van de verkopers die daar werkte.
-
Ah kijk aan, weer wat meer over de auto geleerd
Weet jij nog of je toen de standaardkrik nog in de auto had? Die zit er dus niet meer in en vorige eigenaar zegt hem nooit gemist te hebben 

- Joost
Ik heb geen idee of de krik er toen al niet meer in zat.
Ik heb de auto maar kort gehad. Heb bij Madeno het onderstel laten monteren. Daarna de auto vrij snel verkocht.
Ik heb de auto maar kort gehad. Heb bij Madeno het onderstel laten monteren. Daarna de auto vrij snel verkocht.
-
Die stickers zitten er ook nog op in ieder geval 
Vanwaar de snelle verkoop?

Vanwaar de snelle verkoop?
- Joost
Welke stickers bedoel je?
Was niet helemaal mijn ding de Megane.
Was niet helemaal mijn ding de Megane.
-
De stickers van Madeno zitten nog op het onderstel op verschillende plekken 

- Paskal
- Auto: meerdere
Prachtig ding die Megane van je
. Vind die apparaten erg dik op zijn wielen staan en met wat kleine aanpassingen gaat hij al erg rap over de Ring. Heb ook wel eens overwogen om mijn (ook ex-Joost) Clio te vervangen door zo'n Megane, maar beleving in de Clio blijf ik geweldig vinden dus die blijft. Ding is ook niet voor niks zo lang in bezit geweest van Joost 

- Joost
Toen ik de Megane kocht had ik de Clio al een tijdje. Plan was om de Clio te verkopen en met de Megane wat vaker een trackday te doen. Toen toch besloten de Clio te houden en die wat verder aan te passen.
-
Beleving in een Clio 3 RS is ook erg dik! Nu had ik een stock Clio 3 RS zonder cup onderstel dus het is niet helemaal eerlijk die te vergelijken met mijn huidige Megane maar ik kan mij goed voorstellen dat een licht aangepaste Clio nog net dat beetje extra bied op het circuit. Wat mij vooral op is gevallen tot nu toe is dat de Megane zoveel 'makkelijker' is op het circuit. De Clio moest je echt hoog in de toeren houden, de bocht in gooien en dan kwam hij wel weer op gang. Bij de Megane gaat het allemaal wat rustiger en mede door het vermogen en natuurlijk de kracht onderin gaat het allemaal wat meer en makkelijker dan bij de Clio. Dat vind ik fijner aangezien ik niet zovaak het circuit bezoek en ook niet zo'n die hard racer ben. Moest ik een trackday auto kiezen, zou ik, niet alleen vanwege de kosten, eerder voor een Clio gaan dan een Megane.