Ik ben Rick, 26 jaar en al enige tijd lid maar voornamelijk om een beetje te koekeloeren. Na wat leuke drivers cars was het voor mijn werk noodzakelijk een diesel te gaan rijden. Na een goed jaar een e87 120d te hebben gereden, zijn de aantal kilometers die ik maak substantieel gedaald en kon ik weer aan de benzine (klein sprongetje in de lucht want hoewel ik de 120d een fijne auto vond, ben ik toch echt meer een petrol-kinda-guy).
Na een lange zoektocht naar een e36, met een 6 cil, een dakraam, airco en sportstoelen, een leuke 323ti gevonden net onder Dusseldorf. Na wat gesprekken met de eigenaar direct een goed gevoel over de auto en dat gevoel is gebleven.
Het gaat om een 323ti uit 98 in Arktissilber Metallic (en wat leger groene wrap) die door de vorige eigenaar op zijn Duits deels is klaargemaakt voor de ring. Ik zeg op z'n Duits want echt iedere aanpassing heeft een TÜV keuring met bijhorende documentatie. Got to love those Germans. Enfin, documentatie was dik in orde, auto ziet er voor zijn leeftijd wat mij betreft erg goed uit, en de mods die de eigenaar heeft gedaan waren precies mijn smaak. Ze heeft drie kleine roestplekjes welke ik wel wil gaan laten aanpakken, 1 op de passagiersdeur en op beide achterwielkasten. Het onderstel is voorzien van een ST XTA schroefset, PU bussen (enkel moet ik ze op de vooras nog monteren), H&R stabi kit en een setje veerpootbruggen. Federals RSR's eronder met daarachter Sandler RS schijven en DS2500 blokken (welke tijdens het korte proefritje piepten als een mallen maar dat neem ik nog even voor lief).
Momenteel staat ze binnen te wachten op 22 mei, wanneer ik een afspraak heb bij het RDW om d'r in te voeren

En als iemand een goed adresje heeft om wat roestplekjes weg te werken in regio Arnhem/Nijmegen hoor ik het graag. Ik zal binnenkort wat detail foto's maken.