@Erik: Iets meer werk dan ik had verwacht. Maar ik ben er nog steeds mee bezig.

Daar ben ik ook van overtuigd Tom! Thanks! En heb de titel maar even aangepast, voordat nog meer mensen schrikken.tomgtr schreef: 25 apr 2017, 16:05 Geweldig nieuws Rico. Ik hield altijd mijn hart vast om dit draadje te openen maar het begint gewoon te wennen dat je je er doorheen knokt. Ik weet heel zeker dat iemand met een minder positieve vechtersmentaliteit het veel minder goed zou gaan. Mag je echt ontzettend trots op zijn. Keep the good news coming!![]()
tomgtr schreef: 25 apr 2017, 16:05 Geweldig nieuws Rico. Ik hield altijd mijn hart vast om dit draadje te openen maar het begint gewoon te wennen dat je je er doorheen knokt. Ik weet heel zeker dat iemand met een minder positieve vechtersmentaliteit het veel minder goed zou gaan. Mag je echt ontzettend trots op zijn. Keep the good news coming!![]()
Thanks! En ik ben het met Sander eens. Ik verdiep me nu een aantal jaren in alles wat ik naast de reguliere behandelingen kan doen om de overlevingskans te vergroten. 2 jaar terug heb ik m'n hele leefpatroon omgegooid. Gezond eten, veel sporten, daarnaast supplementen slikken en zo min mogelijk stress. Dat heeft er voor gezorgd dat ik me nu beter voel en meer energie heb dan ooit. En ik denk dat dat wel invloed heeft op het ziekteverloop.romo schreef: 25 apr 2017, 17:30tomgtr schreef: 25 apr 2017, 16:05 Geweldig nieuws Rico. Ik hield altijd mijn hart vast om dit draadje te openen maar het begint gewoon te wennen dat je je er doorheen knokt. Ik weet heel zeker dat iemand met een minder positieve vechtersmentaliteit het veel minder goed zou gaan. Mag je echt ontzettend trots op zijn. Keep the good news coming!![]()
Gefeliciteerd Rico !
Met even een kleine, maar niet geheel onbelangrijke, opmerking t.a.v. bovenstaande opmerking van Tom; bovenstaande, hoewel logisch lijkende opmerking, is wetenschappelijk bewezen onwaar.
Recent onderzoek heeft aangetoond dat de mate van positivisme vs pessimisme bij ernstige ziekte processen, geen enkele invloed uitoefent v.w.b. een vergrote dan wel verkleinde kans op genezing/overleving.