Politie te snel af....
-
-
-
-
- GTRene
zelfde heb ik meegemaakt persoonlijk, ik belde de politie nadat buren mij uit bed hadden gebeld vanwege dat ze een paar figuren bij de auto van een vriendin die bij me sliep aan het leegzuipen waren(benzine stelen) de buren hadden hun verjaagt
, anyway auto was wat beschadigd en de slang om te zuigen lag er nog enzo, dus ik bellen dat ik ook wist wie het waren, althans 1 van d groep want de buren herkenden 1, zeiden ze van komt u morgen maar even aangifte doen bij het bureau...dus ik beteuterd en teleurgesteld, affijn, zegt die zoon van de buren volgens mij staat de auto waarvoor ze de benzine probeerden te stelen aan het eind van de straat zonder haha en ik had al een auto horen pruttelen maar die starte weer dus ik al blij, maar heeft maar het einde van de straat gehaald, dus afijn wij erheen lopen, zat niemand in maar de ruit ingeslagen en glas nog in de voetruimte dus :idea: gestolen die kar, dus ik weer politie bellen en zei misschien dat jullie nu willen komen die auto is waarschijnlijk gestolen , echt binnen no time een stuk of 4 auto's en politie op motor echt haha lol, toen moest ik mee naar dat huis van 1 om die figuur aan te wijzen, ze dachten dat ik ook van de Recherche was, half dronken lui en onder drugs ofzo...creeps, anyway de lui zijn opgepakt 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Afgelopen februari 's nachts (na een inbraakgolf op het bedrijventerrein) zelf maar eens op inbrekersjacht gegaan. Op een gegeven moment zagen we (buurman en ik) een verdacht iemand rennen in het donker. Politie gebeld maar die wilden niet komen.
Toen zelf maar 2 inbrekers aangehouden, toen wilden ze wel komen. Tja.

- GTRene
tis echt soms te erg voor woorden inderdaad, kun je ze het aangeleverd brengen zeg maar net zo makkelijk als auto's flitsen met flitspalen enzo tja dan is het een makkie en komen ze wel...bah wat baal ik soms van ze! maargoed zei zullen ook wel regels oid van hun korps? na moeten leven of geen zin hebben...?Wouter81 schreef:Afgelopen februari 's nachts (na een inbraakgolf op het bedrijventerrein) zelf maar eens op inbrekersjacht gegaan. Op een gegeven moment zagen we (buurman en ik) een verdacht iemand rennen in het donker. Politie gebeld maar die wilden niet komen.Toen zelf maar 2 inbrekers aangehouden, toen wilden ze wel komen. Tja.