En de km stand is in mijlen

Zou goed kunnen, die werden gelimiteerd geproduceerd! Vind het ook erg veel geld voor een 200pk gtWJ schreef: 17 apr 2017, 21:18 GT86 zit ook nog steeds tussen de 25 en 28k. Hoop geld imo. De Subaru BRZ zit volgensmij zelfs nog wat hoger gemiddeld?
Hoeft natuurlijk niet. Als je voor 5-6k een CTS aanschaft kan het hooguit 5-6k aan afschrijving kosten in de tijd dat je hem hebt. Dus verkoop je hem over een half jaar voor 3-4k dan gaat dat vast redelijk snel en heb je voor Knot begrippen (of mijn begrippenMartijn_bmw schreef: 17 apr 2017, 21:16 Idd vooral de verkoop van zon Amerikaan is drama dan moet je echt heel veel geduld hebben...
Oke, wist ik niet, zal eens navragen...Dickh. schreef: 18 apr 2017, 05:39 Vader van Martijn heeft zo'n CTS ooit eens nieuw gekocht. Hij was trouwens afgelopen zondag nog in Papenburg. Hij kan je de nodige eerste hand informatie geven.
Zijn die Allroad 2.7 V6 biturbo zo slecht dan?Niels schreef: 17 apr 2017, 16:37
Nou als je geen 4K wilt gaan weg pissen op korte termijn dan zou ik daar iig niet aan beginnen![]()
Een dubbele turbo Audi met automaat van 15+ jaar oud + tuning zijn een hoop ingrediënten om van je geld af te komen. Daarnaast, hoeveel fun gaat het je brengen? Fast in a straight line kan ook op vele andere manieren en dan heeft een allroad absoluut mijn voorkeur niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten