Het help Arthur, voorlopig niet meer, aan een andere auto topic!
- tomgtr
Re: Het help Arthur aan een andere auto topic!
Die Touareg is schitterend. Alleen ben ik bang dat als die ook niet bevalt de financiele schade een stuk heftiger gaat zijn. Je hebt hiervoor een F11 gehad e ook behoorlijk snel ingeruild, ZO geweldig beviel hij kennelijk dus niet. Iets anders dus!
-
Arthur ruilt uit verveling. Uit geheime bronnen heb ik vernomen dat hij in z'n Tiguan tijd op handen en voeten terug zou willen kruipen naar de F11.
Ik zeg, zoek een mooie voor hem en film dat laatste stukje even dat hij naar die wagen toe kruipt.
Op privé had ik nu gezocht naar een paar jaar oude CLS Shooting brake, de nieuwe E station (was er nog niet toen ik een wagen nodig had) of een demo V90 D4 Inscription.
V90 Crosscountry is ook gaaf, maar daar staan prijzen bij van 85-100k. Gekkenwerk.
Ik zeg, zoek een mooie voor hem en film dat laatste stukje even dat hij naar die wagen toe kruipt.
Op privé had ik nu gezocht naar een paar jaar oude CLS Shooting brake, de nieuwe E station (was er nog niet toen ik een wagen nodig had) of een demo V90 D4 Inscription.
V90 Crosscountry is ook gaaf, maar daar staan prijzen bij van 85-100k. Gekkenwerk.
- dvh
V90 is mooi hoor. Maar eenmaal in de auto krijg ik toch niet dat premium gevoel wat je bij BMW/Audi/Mercedes wél hebt. Je betaald vrijwel hetzelfde. Maar je krijgt minder.
( ^_^_^_^ )
( ^_^_^_^ )
- tomgtr
Ik heb teveel horror verhalen over Volvo gehoord recentelijk (nee niet alleen van jou Allen!). Je krijgt mij voorlopig gen Volvo inkrijgen tot de Chinese eigenaar iets van de Zweedse kwaliteit terug brengt. Toen ik m'n F11 kocht heb ik ook in CLS shooting brake gezeten. Prachtige auto die je heel weinig ziet. Daar is een reden voor want mijn god, wat was dat ding onpraktisch!
- JP
BMW 4 Serie Gran Coupe 420D 190pk M-Sport
2016 - 33000km - €56800,-

http://www.autoeuro.nl/voorraad/bmw-4_s ... 62741.html
2016 - 33000km - €56800,-
http://www.autoeuro.nl/voorraad/bmw-4_s ... 62741.html
- JP
Voor hetzelfde geld staat er wel een saaie zwarte 430d bij Bergwerf

http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as
- WJ
oeh, mooi ja!
- tomgtr
Fraai. Ja zo'n 4GC, als de kids achterin passen zeker heel tof.
- Riceaux
Hehe iemand op het Volvo forum is zo schijt ziek van z'n XC90 T8 dat ie nu opzoek is naar Panamera volgens mij. De beste man rijdt al 30+ jaren Volvo, toch knap dat 1 zo'n slechte generatie het kan verpesten. Is afgelopen jaar tijdens al z'n tripjes naar het buitenland stil komen te staan. Meerdere keren afgesleept. Of hij kwam niet eens weg omdat de laadkabel niet los wilde.tomgtr schreef: 11 apr 2017, 09:50 Ik heb teveel horror verhalen over Volvo gehoord recentelijk (nee niet alleen van jou Allen!). Je krijgt mij voorlopig gen Volvo inkrijgen tot de Chinese eigenaar iets van de Zweedse kwaliteit terug brengt. Toen ik m'n F11 kocht heb ik ook in CLS shooting brake gezeten. Prachtige auto die je heel weinig ziet. Daar is een reden voor want mijn god, wat was dat ding onpraktisch!

-
Zo te horen heb ik geen verkeerde keuze gemaakt door na 1 Volvo alweer weg te lopen van het merk.
Die 4 lijkt me fantastisch voor Arthur. Beenruimte zat, al zal hij achterin een gat moeten zagen in het dak voor in iedere geval 1 van zn dochters.
328 Van Tristan staat ook nog te koop!
Die 4 lijkt me fantastisch voor Arthur. Beenruimte zat, al zal hij achterin een gat moeten zagen in het dak voor in iedere geval 1 van zn dochters.
328 Van Tristan staat ook nog te koop!
- JP
328 was ik ook al naar het kijken;
BMW 3 Serie 328i M-Performance Individual
Jan. 2015 - 41000km - €44895

- tomgtr
Riceaux schreef: 11 apr 2017, 10:41Hehe iemand op het Volvo forum is zo schijt ziek van z'n XC90 T8 dat ie nu opzoek is naar Panamera volgens mij. De beste man rijdt al 30+ jaren Volvo, toch knap dat 1 zo'n slechte generatie het kan verpesten. Is afgelopen jaar tijdens al z'n tripjes naar het buitenland stil komen te staan. Meerdere keren afgesleept. Of hij kwam niet eens weg omdat de laadkabel niet los wilde.tomgtr schreef: 11 apr 2017, 09:50 Ik heb teveel horror verhalen over Volvo gehoord recentelijk (nee niet alleen van jou Allen!). Je krijgt mij voorlopig gen Volvo inkrijgen tot de Chinese eigenaar iets van de Zweedse kwaliteit terug brengt. Toen ik m'n F11 kocht heb ik ook in CLS shooting brake gezeten. Prachtige auto die je heel weinig ziet. Daar is een reden voor want mijn god, wat was dat ding onpraktisch!![]()
Yep, kennis van me heeft ook tijdens vakantie in Spanje zijn T8 daar achter gelaten. En de foto's van leer na een kilometer of 40K staan ook op netvlies gegrift!
- Arthur
- Auto: Nr.51
4GC geweldig mooie wagen, ook betaalbaar met dikkere motor. Maar die wordt mij toch wat te krap met die aflopende daklijn. Dan toch liever de 3 touring. Ook maar weer eens over denken 
@Tom: wat was er zo onpraktisch aan de CLS shooting break, ik moet de auto's die ik wel zie zitten nog bekijken maar is een shooting break zo krap?
Jammer van de Volvo. V90 vind ik erg mooi. Mooie doorgestuurd gekregen van een mede-forummer
Veilige keuze is gewoon weer een F11, die beviel eigenlijk wel...
Of een M140i!

@Tom: wat was er zo onpraktisch aan de CLS shooting break, ik moet de auto's die ik wel zie zitten nog bekijken maar is een shooting break zo krap?
Jammer van de Volvo. V90 vind ik erg mooi. Mooie doorgestuurd gekregen van een mede-forummer

Veilige keuze is gewoon weer een F11, die beviel eigenlijk wel...
Of een M140i!

- dvh
Die ziet er heel bekend uit.. Is dat niet Tristan zijn vorige 328?JP schreef: 11 apr 2017, 10:54 328 was ik ook al naar het kijken;
![]()
- Arthur
Yup.
Golf R (variant) zie ik ook niet bij bosjes staan. Weet iemand ergens eentje?
-
M140i is gaaf Arthur!
- JP
In duitsland staan al de gefacelifte "R" variant al bij de dealers. Dat zal in NL niet anders zijn. Van Mossel heeft als eerste een "R" showroom. Mischien dat zij al eentje hebben staan of anders een pre facelift model ?Arthur schreef: 11 apr 2017, 11:26 Yup.
- Arthur
Kom ik niet mee weg met gezin, Tom. Of ik moet ff heel anders gaan denken. 4 personen in een Mii past ook, zal dus ook wel in een 1-serie passen. Heb ik wel een probleem met vakanties. Auto huren mss? Dan kan ik ook een 4GC nemen natuurlijk. Maar die is alweer groter dat ik die weer bijna mee kan op vakantie.
Dus grote wagen, geen problemen. Of kleine wagen en de uitdaging aangaan
Maar dan is een Golf R of GTI Clubsport ook leuk...
Manmanman, wat moet een mens toch met zulke problemen

Dus grote wagen, geen problemen. Of kleine wagen en de uitdaging aangaan

Maar dan is een Golf R of GTI Clubsport ook leuk...
Manmanman, wat moet een mens toch met zulke problemen

-
Wat zoek je exact in de auto?
De Tiguan is een praktische gezinsauto. Totaal niet spannend, maar doet wat ie moet doen. Voor de leuk heb je ook de Boxster S staan. Maar eigenlijk zoek je dus één praktische auto die net iets leuker is, om naast je Boxster S te zetten?
De Tiguan is een praktische gezinsauto. Totaal niet spannend, maar doet wat ie moet doen. Voor de leuk heb je ook de Boxster S staan. Maar eigenlijk zoek je dus één praktische auto die net iets leuker is, om naast je Boxster S te zetten?
- JP
Koop dan maar wat kozijnen !
- Riceaux
Ga je binnen nu en 2 maanden op vakantie? Zo niet, nu gewoon kopen wat je leuk vind. Binnen 2 maanden is ie toch weer weg. Kan je dan naar iets zoeken met meer ruimte voor op vakantie. 

- Arthur
LOL@Rico. Klopt, ga vd zomer met vliegtuig...
- Arthur
Ja, eigenlijk dit.Tom schreef: 11 apr 2017, 11:40 Wat zoek je exact in de auto?
Maar eigenlijk zoek je dus één praktische auto die net iets leuker is, om naast je Boxster S te zetten?
-
- Niels
- Auto: Prius+
Weer een Volkswagen? Echt? Je hebt een S, wat moet je dan met een Golf R. Op het gas misschien leuk maar voor de rest heb je dezelfde nadelen als bij een Tiguan. Voor de power heb je em niet nodig en dus gaan de nadelen je al snel dwars zitten.
Zo'n ding is qua comfort en premium gevoel gewoon een stap te laag. Een A6, 4 of 5 of wellicht ander Duits premium moet het worden.
Zo'n ding is qua comfort en premium gevoel gewoon een stap te laag. Een A6, 4 of 5 of wellicht ander Duits premium moet het worden.