http://www.junkyardrace.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Barrel van 500, deenamekosten 850, en dan nog wat fiameuk. (lenen van dfracing?)
p.s. als dit als commercieel gezien wordt, tieft hem maar weg.
Ik heb alles liggensmiley schreef:Heb jij niet nog wat gordels liggen luco?
Elmar schreef:Volgens mij gaat DFRacing hier aan meedoen.
En dan durven ze het een race te noemensmiley schreef:Elmar schreef:Volgens mij gaat DFRacing hier aan meedoen.
Ik lees net dat als je 10 ronden onder de 2min 40 komt je gediskwalificeerd bent.![]()
Dat drukt de pret wel een beetje
Bijgesteld naar 2 min 30 lees ik net.smiley schreef:Elmar schreef:Volgens mij gaat DFRacing hier aan meedoen.
Ik lees net dat als je 10 ronden onder de 2min 40 komt je gediskwalificeerd bent.![]()
Dat drukt de pret wel een beetje![]()
Geblinddoekt is dit toch best een uitdaging!!!smiley schreef:Bijgesteld naar 2 min 30 lees ik net.
We verwachten dat de huidige referentie tijd van 2:30 (circuit MET chicane) een goeie indicatie is. Mocht dit tijdens de race toch niet het geval zijn, dan zijn we hier flexibel in en passen we dit aan. Zoals we al aangeven is het er voor te zorgen dat mensen met standaard uitvoeringen rijden en niet met chiptune, schroefset en of andere dingen komen aanzetten.Wat is nu precies die referentietijd van 2:30?
De referentietijd van 2:30 houdt in dat je niet sneller mag rijden dan 2 minuten en 30 seconden over één ronde. Doe je dit wel dan volgt er een sanctie zoals beschreven in ons officiele straffenlijst document of wordt er eventueel een ludieke straf opgelegd. Om voor iedereen de kosten te drukken en de spanning te bewaren mogen in de Junkyardrace alleen auto's meedoen die zoveel mogelijk in hun originele staat zijn. Het overschrijden van de referentietijd is voor ons een indicatie dat de auto waarschijnlijk niet in originele staat is en illegale aanpassingen heeft.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten