wordt een serieuze trackday auto
Ik heb diversen onderdelen kant en klaar besteld uit Italie en SpanjeMSGHibiza schreef: 29 mar 2017, 10:27 Wat een dik dik dik dik dik project!
Vraagje, waar laat jij die delen van polyster maken? Voor mijn auto is namelijk niets te koop behalve de carbonnen motorkap, en die heb ik.
Ben benieuwd wanneer ik mijn 'grote DF broer' ga treffen op zandvoort!, ik hoop deze zomer wel wat testrondjes te kunnen gaan rijden op CPZ!
Poly creation heb ik toen ook al een keer contact mee gehad, voor ^het nieuwe type ibiza hebben ze allemaal spul liggen.Erminio schreef: 29 mar 2017, 10:58Ik heb diversen onderdelen kant en klaar besteld uit Italie en SpanjeMSGHibiza schreef: 29 mar 2017, 10:27 Wat een dik dik dik dik dik project!
Vraagje, waar laat jij die delen van polyster maken? Voor mijn auto is namelijk niets te koop behalve de carbonnen motorkap, en die heb ik.
Ben benieuwd wanneer ik mijn 'grote DF broer' ga treffen op zandvoort!, ik hoop deze zomer wel wat testrondjes te kunnen gaan rijden op CPZ!, maar de motorkap heb ik laten maken in Belgie.
Deze persoon kan alles namaken, zolang ie het orgineel heeft en volgens mij heeft ie ook al mallen voor een Ibiza![]()
http://www.poly-creation.eu/motorsport.htm
Zandvoort gaan we zeker ook heen.
Verwacht eind April of Zandvoor of Assen te pakken![]()
Yep, de ATS Racelights 18x9,5 geloof ik.
Ik weet niet of de kortere veren er al op zittenRobin Hartog schreef: 07 apr 2017, 20:46 Wat een gaaf ding is het geworden. Komt hij nog wat lager te liggen?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot en 4 gasten