Dat was ook mijn idee.Rico v Velzen schreef:Oke dan is een golf gewoon meer auto voor het geld.
Vrij rijden op Circuit Zandvoort
-
- Kasteel
- Maik
Ik zal er niet zijn met de speedster, remblokken heb ik nog niet binnen
Maar misschien ben ik er wel bij, maar alleen voor de gezelligheid en eventueel voor de bietsrondjes (meerijden natuurlijk
).
Wie komen er nou wel allemaal behalve Metchu?
Tristan ook geloof ik (heb je een passagiersstoel in dat hok Tristan?
)
Elmar?
Wie meer?

Maar misschien ben ik er wel bij, maar alleen voor de gezelligheid en eventueel voor de bietsrondjes (meerijden natuurlijk

Wie komen er nou wel allemaal behalve Metchu?
Tristan ook geloof ik (heb je een passagiersstoel in dat hok Tristan?

Elmar?
Wie meer?
-
- Maik
- GTRene
kost dat 20,-euro voor 20min vrij rijden op zandvoort? nette prijs maar ik zag op die site dat je smorgens daar moet opgeven maar de sessie pas vanaf 17 uur tot 19u is? maar een helm niet verplicht alleen met rolkooi? balen dat ik zover afwoon...anders leek het me wel eens leuk
Ik zie ook 2 klasses 1 gewone en 1 voor snelle bolides waar gaan jullie in dan? want de gewone lijkt me gevaarlijker...(minder ervaren lui?) eneuh gaat dan de hele bups in 1 sessie?

Ik zie ook 2 klasses 1 gewone en 1 voor snelle bolides waar gaan jullie in dan? want de gewone lijkt me gevaarlijker...(minder ervaren lui?) eneuh gaat dan de hele bups in 1 sessie?

- Maik
Je hoeft helemaal niet lang vantevoren daar te zijn Rene. Je kan 5minuten voor een sessie je ook nog gewoon inschrijven, niets aan de hand.GTRene schreef:kost dat 20,-euro voor 20min vrij rijden op zandvoort? nette prijs maar ik zag op die site dat je smorgens daar moet opgeven maar de sessie pas vanaf 17 uur tot 19u is? maar een helm niet verplicht alleen met rolkooi? balen dat ik zover afwoon...anders leek het me wel eens leuk![]()
het kan weleens druk zijn in een sessie, ligt eraan. Ik weet eigenlijk niet of ze een maximaal aantal auto's op de baan toe laten, ik kan mij een zaterdag herinneren dat het leek van niet

De toerklasse lijkt inderdaad vaak wat linker dan de sportklasse, waarin inderdaad de wat meer ervaren en snellere deelnemers rijden. Maar heel soms (meestal de laatste sessie dan) gooien ze de sport en toerklasse bijelkaar om wat achterstand in het schema goed te maken

Maargoed, ik ben blij dat deze mogelijkheid er is, alhoewel ze wel wat strikter met regels om zouden mogen zijn...
- GTRene
ga je dan met de viper of je M3...hopen dat het droog blijft, alhoewel je hoeft geen tijden te zetten met nat lekker driften zonder snel je bandjes op te roken..alhoewel best scary, ik drift bijna nooitElmar schreef:Ik ga zo die kant op (en de passagiersstoel is al bezet...).

-
Hej Elmar,Elmar schreef:Ik ga zo die kant op (en de passagiersstoel is al bezet...).
ik zag je nog staan, maar je was druk aan de telefoon. Daarna heb ik je niet meer gezien. Maar was je met je vader of niet ?

Het was vandaag een lekkere dag. Lekker weer, niet al te druk enz.
Volgens mij is in de 1e toersessie nog een ongeluk gebeurd, ik kon het allemaal niet zien want ik stond op de baan te wachten. Maar er kwam een ambulance aan te pas en alles en zag er dus niet goed uit

Ik heb nog wat gefilmd, even kijken of het wat soeps is en dan gooi ik het wel online

ps Wat zag dat "hok" van Tristan er goed uit! Ik heb iig genoten van de E30. Het was even wennen, maar naarmate de tijd vorderde kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen en het gevoel met de wagen. Heerlijk

niets te klagen iig.
- Maik
Ik ben ook nog even geweest. Weer wat bekenden gezien en gesproken, altijd gezellig daar.
Tristan ging lekker met dat E30-hok
snelste wat ik getimed heb is 2.10.8.
Metchu, reed jij in de E30 met M. Chu op je raam? Dan heb ik je wel zien staan in de pitstraat met jammer genoeg heb ik je niet gesproken verder. Volgende keer beter.
Elmar, waren die opel-remmen echt de boosdoener dat je eerder van de baan moest? What happened?
Tristan ging lekker met dat E30-hok

Metchu, reed jij in de E30 met M. Chu op je raam? Dan heb ik je wel zien staan in de pitstraat met jammer genoeg heb ik je niet gesproken verder. Volgende keer beter.
Elmar, waren die opel-remmen echt de boosdoener dat je eerder van de baan moest? What happened?