Op degene met blauw plaat zit een windscherm, en is in de zomer echt super relaxed touren

Heb je wat fotos ? Je vindt ze online nieuw voor €1599. Of is het een Fiddle 3 ?Downforce Hans schreef: 17 mar 2017, 14:50 Ik heb nog een nieuwe 1,5 jaar oude scooter tekoop.
Had hem voor mijn dochter gekocht en die heeft er 300 meter mee gereden, ding is nieuw.
Hij kostte destijds 2000 euro mag nu voor minder weg natuurlijk.
Zit geen krasje op en de rubberen sprietjes steken nog uit de banden.
Het is een zwarte Symm Fiddle.
Grtz, Hanz06
Het is een Fiddle 3Macboy schreef: 17 mar 2017, 18:31Heb je wat fotos ? Je vindt ze online nieuw voor €1599. Of is het een Fiddle 3 ?Downforce Hans schreef: 17 mar 2017, 14:50 Ik heb nog een nieuwe 1,5 jaar oude scooter tekoop.
Had hem voor mijn dochter gekocht en die heeft er 300 meter mee gereden, ding is nieuw.
Hij kostte destijds 2000 euro mag nu voor minder weg natuurlijk.
Zit geen krasje op en de rubberen sprietjes steken nog uit de banden.
Het is een zwarte Symm Fiddle.
Grtz, Hanz06
https://www.fastfuriousscooters.nl/sym/ ... iddle2-s50
+ lekker licht535d schreef: 20 mar 2017, 10:07 Piaggio Zip SP 2000 of 98'er. Stuurt nog steeds ongekend goed. Beide gehad en de SP2000 stuurt net even iets beter. Paar goede veren van Malossi erop zetten is een tip.
Is er een niet zo'n goede versie dan?
Als ik het goed zie heb jij wel een kickstart, zijn ook versies met Ditech geloof ik zonder kickstart. Die waren elektronisch niet zo goed meen ik mij te herinneren.
Riceaux schreef: 22 mar 2017, 10:45 Nagellak remover? Stickers op mijn scooter gingen er daarmee makkelijk af. Zit nu een mooie rode Ring sticker op.![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 15 gasten