Overigens was het best goed gelukt ! Was best te drinken

Nieuwe site komt eerdaags in de lucht, oude zal ik je niet aandoen......Dennis Cavallino schreef:Klinkt goed Erik. Ook erg leuk om te doen. Linkje naar jullie winkel mag best.![]()
Wijn is bij mij ook hobby, maar niet mijn grootste, het is gewoon een onderdeel van mijn Bourgondische levensstijl. Dat is er thuis met de paplepel ingegoten. Op mijn 12e zocht ik de wijnen al uit op de kaart en deed ik vooraf ruiken. Soms dronk ik een glaasje mee, soms was alleen al 't ruiken een feest, want dat draait niet alleen om de kurk. Vooral leuk was 't om bij de eerste slok van mijn ouwelui te horen dat ik de juiste keuze had gemaakt.
Jazekers!Sjoerd schreef:Erik; koop jij bij Verbunt? Heb je ook Longridge in jouw assortiment?
Sjoerd
Doe nou niet zo moeilijk, je moet er gewoon even heen. Het is in Putten, dus midden in Nederland, het assortiment is uitgebreid en Erik vertelt er enthousiast over.Dennis Cavallino schreef:Linkje naar jullie winkel mag best.![]()
Zo goedDennis Cavallino schreef:Doe maar, dat oude draadje gaat intussen over vintage wijnen.
Goed! De chardonnay is top, de blends ook.Sjoerd schreef:Erik, leuk! Wat vindt je van de wijnen?