Enige leuke aan Gemert, is/was Time-Out. Vroeger kon je er nog een biertje doen met Mental-Theo!

Zoiets als dit ?Macboy schreef: 16 mar 2017, 18:13 Misschien ook hier even handig in topictitel je auto te vermelden ?
Ja het is idd een behoorlijke motor voor een beginner. Maar ik zat met het probleem dat ik met een quad zat die ik zelf niet verkocht kreeg, tenminste niet voor een normale prijs. En deze motor stond bij een motorzaak waar ik als enige mijn quad kon inruilen, aangezien de meeste motorzaken niets met quads doen. Omdat dat een beetje moeilijke handel is.Spijkerhard schreef: 18 mar 2017, 10:41 Welkom! Mooi geluidje idd. Met de ogen dicht hoor je gewoon die mooie Volvo roffel.
Leuke hobbies. Wel een behoorlijke fiets voor een 'beginner'. Misschien een beetje jammer dat je daar maar 1% van de tijd mee voluit kunt gaan? Of heb je daar ook track plannen mee?
En pas een beetje op met je hobby he? Er zitten hier al genoeg mannen langdurig zonder vriendin op het forum![]()
In theorie wel ja maar ik denk dat je er in de praktijk niet zo heel veel van gaat merken. Misschien een paar PK minder op de dyno, jippieSander-E46 schreef: 25 jun 2017, 19:20 Maar hinder de oliekoeler zo de intercooler dan niet? Die verliest toch een deel aan luchtinkomst?
Ik had een Spec-R set gezien maar deze vond ik in verhouding te duur dus toen ben ik zelf onderdelen bij elkaar gaan sprokkelen. Maar zoals je op deze foto ziet zit er bovenop de intercooler 2 bevestigingspunten voor een oliekoeler. Ik was er vanuit gegaan dat dat bij mij ook zou zijn maar ik heb alleen dat meeste rechtse enkele bevestigingspunt voor de claxon.. Dus vandaar dat ik hem nu voor de intercooler ga plaatsen. Het gebeurd wel meer op deze manier hoor. Het maakt niet zoveel verschil qua koelcapaciteit van de intercooler. De lucht stroomt er toch wel doorheen.frank de jonge schreef: 26 jun 2017, 09:34 Better safe then sorry! Gelijk heb je al zou ik wel ergens anders die koeler plaatsen.... Zijn vast meerdere opties. Hoe doen die Engelsen dat eigenlijk? Die rijden veel met die getunede ST's
Het is idd mijn ''dagelijks'' vervoer, echter heb ik hem niet dagelijks nodigJeffrey026 schreef: 26 jun 2017, 17:39 coole bestickering!
je hebt je auto al aardig aangepakt voor circuit gebruik, is het tevens ook je dagelijks vervoer? zo ja mis je de achterbank dan niet?
Ik had ''vroegah'' een toyota mr2 een 2 zitter, miste mijn bank soms wel.
veel plezier met je speeltjes!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Alex, Amazon [Bot], Berry1000RR, GRzep, MarcH, MartijnGizmo, Spinazie, TurboClouseau en 5 gasten