Bij BMW heb je die keuze niet en wordt je dus per definitie genaaid.
Audi rijders vs BMW rijders
- Thom
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 21:52
- Locatie: midden-Friesland 205 1.9 CTI
Dus, als ik het goed begrijp word je in de VAG-groep genaaid als je een Audi koopt. Maar als je wat minder statusgevoelig bent hoeft je dat dus niet te laten gebeuren omdat je voor minder geld dezelfde techniek in een VW, Seat of zelfs Skoda kunt kopen.
Bij BMW heb je die keuze niet en wordt je dus per definitie genaaid.
Bij BMW heb je die keuze niet en wordt je dus per definitie genaaid.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Ik las de vergelijktest tussen de A3 1.8 tfsi en 120i in de ..auto motor und sport..
A3 kwam er als winaar uit.
Punten als meer binnenruimte voor en achter... en t beduidend hogere niveau op gebied van afwerking werden nog maar eens goed benadrukt.
Jippa, jippa jippa-aaaaaaaaa 8)
A3 kwam er als winaar uit.
Punten als meer binnenruimte voor en achter... en t beduidend hogere niveau op gebied van afwerking werden nog maar eens goed benadrukt.
Jippa, jippa jippa-aaaaaaaaa 8)
Laatst gewijzigd door Rebel op 27 jun 2007, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Voorwielen verder naar voren, Audi 4wd rommel er uit, dsg er uit, knopje om alle electronica uit te kunnen zetten er in, rwd er in en het wordt misschien ooit nog eens wat leuks qua rijden met een Audi; zeker als er ook een besturing + onderstel onderkomt dat lekker communicatief is. De vaak geroemde 'build quality' is inderdaad erg hoog.
Nu zijn het mega saaie auto's in mijn ogen om mee te rijden, snel OK (snelweg branders) maar leuk/gevoel/beleving/... nee.
Buitenkant/binnenkant is een kwestie van smaak.
(naar mijn mening maken ze dat in Italie vaak het fraaist)
Nu zijn het mega saaie auto's in mijn ogen om mee te rijden, snel OK (snelweg branders) maar leuk/gevoel/beleving/... nee.
Buitenkant/binnenkant is een kwestie van smaak.
(naar mijn mening maken ze dat in Italie vaak het fraaist)
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Aernoudt, ooit beseft dat mensen hun auto ook voor andere doeleinden gebruiken dan alleen op de Ring rijden?
In plaats van die Audi's aan te passen kunnen ze beter de verkeersregels en boetes aanpassen, zodat al die look-a-like-shumi-s met hun BMW's weer met beide benen op aarde komen.
Laat ze maar naar de trackday's gaan om hun kunstjes te vertonen.

In plaats van die Audi's aan te passen kunnen ze beter de verkeersregels en boetes aanpassen, zodat al die look-a-like-shumi-s met hun BMW's weer met beide benen op aarde komen.
Laat ze maar naar de trackday's gaan om hun kunstjes te vertonen.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Niets aan toe te voegen. Kopen van een auto is emotie en budget en wensen. Audi heeft voor zijn klasse de beste bouwkwaliteit en qua interieur de beste materiaal keuze. A3, A4 en A8 zijn toppers in qua looks in mijn ogen. Maar het is mij te clinisch.Robin schreef:Rico, dit leek me nou niet zo'n goed idee, dit draadje.
Dat door een andere aandrijf filosofie bij BMW, en de daardoor geboden driving involvement je jezelf als rijder meer betrokken voelt is een sterk punt, wat natuurlijk ook gepolijst is door BMW als een unique sellingpoint. De 1 serie, 3 serie alsmede ze Z4 zijn voor mij de toppers.
Bij keuze tussen een Audi of BMW uit het zelfde segment dus ook qua motor, ga ik geen eens kijken bij Audi want het doet mij helemaal niets. Ik accepteer de manko's van BMW dan graag t.o.v. de bouwkwaliteit en materiaalkeuze voor het interieur.
Michel
-
Robin
- Berichten: 56286
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 10 gasten
