Bij deze dan even een rondje voorstellen van mij. Wel zo netjes

Mijn naam is Dennis Bolink. Ik kom uit Amsterdam en ben 29 jaar. Ik ben al mijn hele leven auto liefhebber. Ooit ben ik begonnen met Peugeot 106jes te rijden (ongeveer 10 jaar geleden) en heb er daar met veel plezier 3 van versleten. De mooiste/leukste was mijn 106 rallye waar ik nog steeds met heimwee aan terug denk van tijd tot tijd.
Inmiddels werk ik al een paar jaar als accountmanager en dat biedt natuurlijk de nodige mogelijkheden tot leuke leasespul. Sinds afgelopen november rijdt ik in mijn eerste BMW. Na wat wikken en wegen heb ik gekozen voor de 330e (iets met bijtelling). Omdat de meeste mensen vooral van plaatjes houden...bij deze.
Omdat BMW toch wel erg lekker rijd en ik al een tijdje op zoek ben naar een leuke en betaalbare tracktool heb ik besloten om er afgelopen zaterdag nog een BMW 319TI uit '95 bij te kopen.
Het plan is dus om hier een tracktool van te bouwen. Niks heftigs hij moet ook nog op straat bruikbaar zijn en het is gewoon voor de hobby.
Eerste stap is nu om het interieur te strippen, er twee kuipjes met 6 punts gordels in te zetten en een nieuw stuur zodat de zitpositie perfect is en de remmen zijn niet de nieuwste meer. Vanaf daar kijken we wel weer verder.