Ja en nee, je merkte zeker de laatste 3 wedstrijden al de kommentaren op achter de schermen en op TV dus moesten ze wat doen, nogmaals albers is een goede vent en coureur maar net niet dat wat we zoeken in de F1 ik heb lang gehoopt dat het meer/beter zou worden maar hij veranderde niet...Wouter81 schreef:Toch wel verrassend...
Doornbos vs Alberts
- GTRene
-
Ik heb een vermoeden dat ook op indianapolis Alberts het weer laat afweten.
Ik begrijp ook dat Doornbos in een andere klasse rijdt tov de F1, maar uiteindelijk moet je het wel waarmaken.
En zijn collega's rijden in een zelfde type auto, dus vind ik zijn prestaties goed.
Kort door de bocht om de champcar's af te schilderen als een lagere klasse.
Prestaties van Andre in de 130i cup zijn ook goed. Mede omdat iedereen in een soort gelijke auto rijdt.
Denk niet dat Alberts zo uitzonderlijk beter zou rijden in deze klasse.
Alles hangt en staat ook bij mentaliteit. Uitstraling in interviews spreken boekdelen. Als Alberts in de F1 het veld verlaat dit jaar, zal hij er ook niet meer terug keren. Mark my words....
Ik begrijp ook dat Doornbos in een andere klasse rijdt tov de F1, maar uiteindelijk moet je het wel waarmaken.
En zijn collega's rijden in een zelfde type auto, dus vind ik zijn prestaties goed.
Kort door de bocht om de champcar's af te schilderen als een lagere klasse.
Prestaties van Andre in de 130i cup zijn ook goed. Mede omdat iedereen in een soort gelijke auto rijdt.
Denk niet dat Alberts zo uitzonderlijk beter zou rijden in deze klasse.
Alles hangt en staat ook bij mentaliteit. Uitstraling in interviews spreken boekdelen. Als Alberts in de F1 het veld verlaat dit jaar, zal hij er ook niet meer terug keren. Mark my words....
-
- Dennis van der Schoot
- Hielke
Gut, daar had Verstappen nooit last vanMike schreef:Verstappen uit ook kritiek op Albers.
Kort samengevat:
Aalbers is niet snel genoeg voor de F1 omdat hij elke keer wordt geklopt door z'n teamgenoot.

Tussen Albers, Doornbos en Verstappen kies ik absoluut voor Albers. Is een gevoelskwestie, kan ik niet goed verklaren. Van de andere 2 is bekend dat ze hun focus nooit scherp hadden. Onder Verstappen werden de teams alleen maar zwakker en Doornbos vind andere bijzaken erg belangrijk.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Begrijp je mening al denk ik dat Albers 'te' gefocussed is. Alle plezier is er ook uit bij die jongen, zo lijkt het. Sutil is veel relaxter en rijdt ook nog eens harder.Hielke schreef: Tussen Albers, Doornbos en Verstappen kies ik absoluut voor Albers. Is een gevoelskwestie, kan ik niet goed verklaren. Van de andere 2 is bekend dat ze hun focus nooit scherp hadden. Onder Verstappen werden de teams alleen maar zwakker en Doornbos vind andere bijzaken erg belangrijk.
Begin dit jaar was het Spyker F1 team in Zwitserland, in de sneeuw met een hoop journalisten. Albers steeds vroeg naar bed, zeer gedisciplineerd en Sutil dronk 's avonds nog een drankje mee en speelde wat piano. Toch deert het zijn prestaties ook weer niet. Denk dat CA iets relaxter zou moeten worden.
Maar goed, ik bekijk het ook maar allemaal van de zijlijn. Ben geen insider.

- Dutch
Albers lijdt net als Raikkonen, Alonso en Ralf onder de nieuwe banden.
Is geen excuus, is gewoon waar. Alonso gaat er van de coureurs met een agressieve stijl nog relatief het beste mee om en leert ook het snelst. Ik vrees dat dat niet geldt voor Ralf en Albers, terwijl het hoog tijd wordt dat Kimi laat zien dat hij aan een half seizoen genoeg heeft om zijn stijl aan te passen.
Is geen excuus, is gewoon waar. Alonso gaat er van de coureurs met een agressieve stijl nog relatief het beste mee om en leert ook het snelst. Ik vrees dat dat niet geldt voor Ralf en Albers, terwijl het hoog tijd wordt dat Kimi laat zien dat hij aan een half seizoen genoeg heeft om zijn stijl aan te passen.
- Dennis Cavallino
Albers was vroeger het ventje in zijn dorp dat altijd in elkaar geslagen werd heb ik gehoord van leeftijdsgenootjes uit Nigtevecht. Toen al bijdehand, arrogant en uncool. Ik moet toegeven dat ik echt verwacht had dat hij het Jos Verstappen syndroom had kunnen overslaan, maar in tegenstelling tot Verstappen heeft hij geen fans, maar hij haalt wel net zoveel punten. Ik vind dat wel jammer voor hem, want in de DTM reed ie erg goed. Ik denk dat hij snel terug moet naar de toerwagens en daar nog heel succesvol kan worden. Als ik Spyker was geweest had ik hem gevraagd om in de Le Mans series te gaan rijden. Dat moet 'ie echt wel aankunnen en ik denk dat hij dan dat team zelfs wel omhoog kan tillen met zijn huidige F1 ervaring.
- Dutch
Sportwagens en GT's is sowieso de plek voor F1-hasbeens... Kun je nog tot in lengte van dagen een goeie boterham verdienen.Dennis Cavallino schreef:Als ik Spyker was geweest had ik hem gevraagd om in de Le Mans series te gaan rijden. Dat moet 'ie echt wel aankunnen en ik denk dat hij dan dat team zelfs wel omhoog kan tillen met zijn huidige F1 ervaring.
-
Op deze actie wordt hij niet afgerekent en weggestuurd.
Er staat zoveel talent te trappelen, en uitgerekend dit kuiken zit in een F1 auto. Weliswaar de slechtste van het hele veld, maar dan nog.
Doornbos maakt een lange neus naar Alberts en consorte.
Hij is inmiddels al weer een plankje op de muur aan het schroeven voor de volgende beker.
Er staat zoveel talent te trappelen, en uitgerekend dit kuiken zit in een F1 auto. Weliswaar de slechtste van het hele veld, maar dan nog.
Doornbos maakt een lange neus naar Alberts en consorte.
Hij is inmiddels al weer een plankje op de muur aan het schroeven voor de volgende beker.