Ik vermoed dat de dempers (en mss veren) na 230dkm hun beste tijd wel gehad hebben.
Ik moet de auto zelf nog een keer controleren, hij is 2 weken teug voor de APK geweest maar ik heb niet meegekeken dus weet niet of er toevallig wat slechte rubbers tussen zitten. Dit zou ook apart zijn aangezien ik de auto sowieso 2x per jaar zelf controleer bij de seizoenswielen-wissel.
Eventueel zit ik dus tegen een nieuw onderstel aan te kijken, het liefst heb ik dan gewoon origineel. De auto hoeft niet omlaag en niet stugger, dus een schroefset of verlagingsset hoeft er niet onder.
Ik begreep dat BMW tot 03-2007 Bilstein gebruikte en daarna over is gegaan op Sachs. Beide merken lijken mij wel prima en zijn ook via sites al Mister-auto thuis bezorgd te krijgen.
Weet er hier iemand wat er origineel onder een E91 uit 2006 zit? Origineel bestellen is altijd prettig maar de meerprijs voor het verwijderen van de sticker van het eigenlijke merk en in een andere doos doen vind ik dan ook weer zonde van de centen