Heb de ballen verstand van motoren (en van nog meer dingen ), maar vind het echt een VET ding. Hoe valt zo iets bij de die-hard tweewielerexperts hier?
En als je 'm op maximale hoogte zet (dus reflector er tussenuit) en die plaathouder er af valt het wel mee hoor. Die rand van de plaathouder maakt 'm ook nog groter hèh...
Steuntjes (laten) maken en zo de plaat er op.
Peric schreef: ↑27 feb 2017, 18:07
En als je 'm op maximale hoogte zet (dus reflector er tussenuit) en die plaathouder er af valt het wel mee hoor. Die rand van de plaathouder maakt 'm ook nog groter hèh...
Steuntjes (laten) maken en zo de plaat er op.
Lekker Macbay! Goede plaatjes ook!
En de kentekenplaat gewoon onder het zadel met een steuntje zoals Peric zegt.
@Kasteel, heb er niet op gereden maar deze scrambler is een leuke bike zoals zijn soortgenoten van Triumph, Ducati, etc. Ideaal om af en toe een bospaadje te pakken. Wil je wat meer offroad, dan is een BMW GS of Honda Africa Twin beter geschikt.
Spuuglelijk en ontneemt de looks van de achterkant volledig. Voorstellen over de huidige kentekenplaat aan de achterkant hebben gewoon geen zin. Dat gaat niet gebeuren tenzij ik een kleine plaat kan regelen.