[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays032.jpg[/img]
Ik een prachtige showroom werd je gastvrij ontvangen met een kopje koffie. Na het invullen van de formulieren, en het tekenen voor het eigenrisico van €5000

[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays010.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays009.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays013.jpg[/img]
De DSC versie.
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays003.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays029.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays015.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays017.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... ays020.jpg[/img]
Rijden met instructeur in de "standaard" met slechts 404 pk en "slechts" 546nm bij 4400tpm was een ware belevenis, de Duitse instructeur was erg leuk. Wat je echter gelijk voelde was het toch wel grote verschil t.o.v. Z06 waarmee ik een snelle rit met Hans heb mogen ervaren. De Z06 is qua communicatie met de bestuurder veel sterker. Toch is de 404pk en het machtige koppel een zeker geen straf. Een auto die zowel makkelijk snel als relax te rijden is door het enorme koppel. Waar de Z06 behoorlijk licht aanvoelt in combinatie met zijn gewicht, merk je dat de 40kg zwaardere standaard Corvette het extra vermogen, welke de Z06 tot een supersportwagen maakt Corvette is ook in 4,3 seconden op de 100 en heeft een top 300km/u het geen menig andere sportauto zal doen verrassen.
Volgens de instructeur waren de Driving Days in Duitsland een enorm succes, ze verkochten daar in zo'n weekend 15 tot 20 nieuwe auto's. Hij moest echter toegeven, dat door de prijzen hier, en de hoeveelheid drempels, deze auto absurd duur was in vergelijk met Duitsland.
Michel