Beste Paul,
ik weet niet of jij iets met de organisatie te maken had, maar je gaat in de bres of je leven er vanaf hangt, dus zal je er hoe dan ook mee te maken hebben.
Je moet alleen iets anders reageren als er commentaar wordt gegeven.
Trouwens dat commentaar heb ik niet zelf verzonnen, maar had het gewoon uit de voorgaande post gelezen en even vrij vertaald op mijn manier.
Als ik elke negatieve zin uit alle post haal dan is het ongeveer 2 A4 tjes.
En dat gelul over die CRX jes ga ik helemaal niet op in en zeker niet op een paar honderd meter sprint. Hoe interessant is dat eigenlijk

: Voor mij in ieder geval niet zo, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen dat wel geweldig vinden. Ik kan zelf altijd wel waardering opbrengen voor alles wat er zoal rondom auto's wordt georganiseerd en heb veel respect voor de mensen die dat telkens weer weten te organiseren, want ga er maar aanstaan.
Maar als het een keer niet goed is moet dat ook gewoon gezegd kunnen worden. Dat is dan wel sneu, maar de volgende keer beter.
Je opmerking over die honderd euro snap ik niet. Ik vlieg ook gewoon naar Londen of Parijs voor een tunnelrun en als het me dan 2.000,00 euro kost voor twee auto's hoor je mij niet piepen, kortom wat bedoel je met die opmerking. Heb je mij soms horen klagen over de kosten

:
Enkele opmerkingen zijn als grapje bedoeld, zoals bijvoorbeeld over dat slechte weer. Maar oke.....als ik voortaan een grapje maak dan zal ik het apart vermelden. Er stond al een poppetje bij, maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Wat dat stront voor de ogen rijden betreft.......daar heb je mij niet over gehoord. Ik ben niet zo'n uitdager. Die tijd heb ik gehad....zo'n 30 jaar geleden. Racen vind ik leuk maar doe het zelf niet in wedstrijdverband. De auto's welke ik rij zijn daarvoor te duur en zelfs niet geschikt voor het echte werk. Wellicht dat ik volgend jaar een Z06 R ( GT 3 klasse ) versie ga bouwen, waarmee ik dan wel echt kan racen. Maar dan nog puur voor de fun. Er staat er deze week 1 bij Kroymans ( in Breukelen ) in de showroom die wordt gereden door Rene Snel.......ik vind dat een coole auto.
Ook de opmerking over die autootjes met enorme muziekinstallaties aan boord is puur voor de gein, maar ook dat snap jij waarschijnlijk niet.
Ik vind dat trouwens wel schitterend om te zien hoe sommigen daar vanalles installeren en zeker als je ziet hoe het is geinstalleerd. Super.
Ik hoop voor de organisatie dat het de volgende keer een hitte golf is i.p.v. een vloedgolf.
Vr. Gr.
Corvette
Oh ja....Paul....die laatste opmerking was ook weer een grapje he, dus niet meteen uithalen.