DF-meeting in Drachten - Dutch Street Power Series

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Rein

Bericht door Rein » 24 jun 2007, 17:33

Steven Nauta schreef:Ja, er komt hierdoor inderdaad wel enorm verkeerd beeld van de sprints in Drachten. Het was voor mij de eerste keer, maar wil best met droog weer nog wel eens komen kijken.
Mee eens! Ook voor mij was het de eerste keer. Volgende keer, als het droog weer is, ben ik ook wel weer van de partij. Cor moet dan ook gewoon komen, en zien hoe hij het doet tegen andere wagens met 500pk :wink: :mrgreen:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 24 jun 2007, 17:39

[img:640:480]http://www.streettuningdrachten.nl/albu ... e00039.jpg[/img]

Damn, hoe snel was die gozer wel niet :wink:

Anyway, Paul ..

Tuurlijk schetst Cor het nogal negatief, maar als ik zo eens de omstandigheden en het deelnemers veld bekijk leek het mij ook helemaal niets.

Uren wachten, met je wagen door het natte gras (lees: modder) en dan nog verwachten dat je de run van je leven rijdt, tegen een Opel Corsa.

Evenement is duidelijk niet bepaald professioneel opgezet. Maar als jullie er lol hebben, no sweat.

Een Civic 500pk vergelijke met een Corvette Z06 gaat natuurlijk nergens over :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 24 jun 2007, 18:01

Hee Paul,

Denk niet dat je, Cor kennde, zijn commentaar zo lettelijk moet nemen zoals het er staat ;) Trek het je in ieder geval niet aan, volgende keer bestellen we mooi weer en nemen we zelf de BBQ mee :lol:

Paul

Bericht door Paul » 24 jun 2007, 18:06

Hmmz niet proffesioneel opgezet.. daar kan je over discussieren... ze doen ook King of Europe , RAM festival, normale Dragraces hiero.. dus dat zal wel wat meevallen.. dat het allemaal wat debiel loopt omdat het met bakken uit de hemel komt vallen is wat anders..

dat er behoorlijk wat sjonnies rondlopen tja.. dat hou je toch...

wil alleen maar even zeggen dat er genoeg autos op de strip staan die , iedere M3, RS4, 911 of ander "snel" spul finaal aan gort rijden..Dat er een boel van die autos thuisgebleven zijn met dit weer kan ik ze niet kwalijk nemen.. maar kom maar eens kijken als het goed weer is..

en dat animo geouwehoer... vorig jaar toch paar keer rond de 10.000 bezoekers.. dus tja...

Dat ik geen serieuze tijden ga rijden met dit weer was me wel duidelijk , dus dan maar wat ouwehoeren wat sideways... idd publiek vindt dat wel leuk..

volgende keer gewoon nog een keer komen kijken/meedoen... en Cor , er zijn ieder jaar zelfs limburgers etc... dus zelfs jij kan komen.. Drachten ligt niet aan de andere kant van de wereld.

Corvette

Bericht door Corvette » 24 jun 2007, 20:05

Beste Paul,

ik weet niet of jij iets met de organisatie te maken had, maar je gaat in de bres of je leven er vanaf hangt, dus zal je er hoe dan ook mee te maken hebben.

Je moet alleen iets anders reageren als er commentaar wordt gegeven.
Trouwens dat commentaar heb ik niet zelf verzonnen, maar had het gewoon uit de voorgaande post gelezen en even vrij vertaald op mijn manier.

Als ik elke negatieve zin uit alle post haal dan is het ongeveer 2 A4 tjes.

En dat gelul over die CRX jes ga ik helemaal niet op in en zeker niet op een paar honderd meter sprint. Hoe interessant is dat eigenlijk :?: Voor mij in ieder geval niet zo, maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen dat wel geweldig vinden. Ik kan zelf altijd wel waardering opbrengen voor alles wat er zoal rondom auto's wordt georganiseerd en heb veel respect voor de mensen die dat telkens weer weten te organiseren, want ga er maar aanstaan.

Maar als het een keer niet goed is moet dat ook gewoon gezegd kunnen worden. Dat is dan wel sneu, maar de volgende keer beter.

Je opmerking over die honderd euro snap ik niet. Ik vlieg ook gewoon naar Londen of Parijs voor een tunnelrun en als het me dan 2.000,00 euro kost voor twee auto's hoor je mij niet piepen, kortom wat bedoel je met die opmerking. Heb je mij soms horen klagen over de kosten :?:

Enkele opmerkingen zijn als grapje bedoeld, zoals bijvoorbeeld over dat slechte weer. Maar oke.....als ik voortaan een grapje maak dan zal ik het apart vermelden. Er stond al een poppetje bij, maar dat is blijkbaar niet genoeg.

Wat dat stront voor de ogen rijden betreft.......daar heb je mij niet over gehoord. Ik ben niet zo'n uitdager. Die tijd heb ik gehad....zo'n 30 jaar geleden. Racen vind ik leuk maar doe het zelf niet in wedstrijdverband. De auto's welke ik rij zijn daarvoor te duur en zelfs niet geschikt voor het echte werk. Wellicht dat ik volgend jaar een Z06 R ( GT 3 klasse ) versie ga bouwen, waarmee ik dan wel echt kan racen. Maar dan nog puur voor de fun. Er staat er deze week 1 bij Kroymans ( in Breukelen ) in de showroom die wordt gereden door Rene Snel.......ik vind dat een coole auto.
Ook de opmerking over die autootjes met enorme muziekinstallaties aan boord is puur voor de gein, maar ook dat snap jij waarschijnlijk niet.
Ik vind dat trouwens wel schitterend om te zien hoe sommigen daar vanalles installeren en zeker als je ziet hoe het is geinstalleerd. Super.

Ik hoop voor de organisatie dat het de volgende keer een hitte golf is i.p.v. een vloedgolf.

Vr. Gr.

Corvette

Oh ja....Paul....die laatste opmerking was ook weer een grapje he, dus niet meteen uithalen. :lol: :lol: :lol:

Corvette

Bericht door Corvette » 24 jun 2007, 20:16

Oh ja Paul,

je had nog een opmerking over een paar CRX-jes die ik niet voorbij zou komen op de snelweg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jammer dat je niet goed op de hoogte bent van de Z06. :( :( :(

Zit in 11 sec. op de 200km/uur.....is niet slecht....toch :?:

Ja of die CRX-jes moeten met zijn zessen naast elkaar blijven rijden ...... ja dan kom ik er niet voorbij :lol: :lol: :lol:

Vr. GR.

Corvette

Wat ook wel aardig is....die Z06 is zo goed als origineel en die bakkies waar jij het over hebt zijn met 200 kilo extra aan tuningshit uitgerust. :mrgreen:

Paul

Bericht door Paul » 24 jun 2007, 20:32

Cor :D

Ik heb niets met de organisatie te maken... heb in ieder geval geen eens een radio in de auto... 8)

Vindt het gewoon jammer dat mensen meteen zo negatief zijn.. het was kutweer.. maar met mooi weer is dit gewoon een leuk avondje vermaak.. wat sjonnies, wat bimbos.. snel spul.. niet snel spul.... mooi spul... blalbllablbalalababl

Die 2 CRXjes zouden je in ieder geval een goede run for your money geven... dingen zijn echt niet misselijk! een met 500 en de ander met zon 540 pk...

Ik heb trouwens ook maar een Z06 besteld... welleswaar 1:18.. maar toch.. 8)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 24 jun 2007, 23:32

Hee Cor,

Die Corvette van Rene Snel heb ik ook al een aantal malen gezien, zilvergrijs van kleur meen ik. Echt een bruut ding. Dacht dat Rene niet meer met Porsches ging racen, maar zag afgelopen week bij zijn werkplaats een nieuw kaal chassis van een Porsche klaar staan :D

Wel leuk om zo af en toe eens langs te rijden, ik werk +/-500m bij zijn werkplaats/showroom vandaan. Staan altijd dikke bakken, Porsches Corvettes, M5, EVO 6.5, 1-series etc etc.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 25 jun 2007, 00:56

ErikKramer schreef:Hee Cor,

Die Corvette van Rene Snel heb ik ook al een aantal malen gezien, zilvergrijs van kleur meen ik. Echt een bruut ding. Dacht dat Rene niet meer met Porsches ging racen, maar zag afgelopen week bij zijn werkplaats een nieuw kaal chassis van een Porsche klaar staan :D

Wel leuk om zo af en toe eens langs te rijden, ik werk +/-500m bij zijn werkplaats/showroom vandaan. Staan altijd dikke bakken, Porsches Corvettes, M5, EVO 6.5, 1-series etc etc.
whehe, beste erik :D

Porsches Corvettes, M5, EVO 6.5, 1-SERIES( :lol: ) etc etc

Erik K.

Bericht door Erik K. » 25 jun 2007, 07:39

HAhah ja die 1-series zijn wel racers hoor ;)

René130i

Bericht door René130i » 25 jun 2007, 09:07

Super foto's Mark, thx 8)

Verder niet zo whinen allemaal ;) . Toen ik er vorig jaar was, was het droog en supergaaf. Meer verschillende auto's. Tuurlijk wel veel CRXjes etc. Maar alle respect daarvoor, als ze een supercar eruit rijden. En meediscusseren als je er niet bij was heeft weinig zin lijkt me, Cor.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 25 jun 2007, 10:52

tjonge tjonge tjonge,

wat zijn die Friezen doorlopers toch snel op hun tenen getrapt zeg! :mrgreen:

René130i

Bericht door René130i » 25 jun 2007, 10:58

Ach al dat kabaal over "de prutsers" komt bij mij iets wat arrogant over. Iets wat ik niet eerder heb gemerkt hier dus misschien is het allemaal wel een grote grap. Dat hoop ik dan maar. 8)

Ik heb ook gelachen daar om sommige auto's, maar ik denk dan altijd "als zij het maar leuk/mooi vinden".

Corvette

Bericht door Corvette » 25 jun 2007, 13:20

Rene je bent een zijkerd. En sommigen begrijpen er echt geen bal van.

Ik ben met niemand in discussie en ook jij ziet van sommige opmerkingen de lol er niet van in. Waarschijnlijk is dat Friese nuchterheid, maar ik ken ook Friezen die een grapje gelukkig wel kunnen waarderen.

Waar gaat dit allemaal over :?: :?: :?: :?: :?:

Ik lees post en de een na de ander geeft een negatief beeld over het evenement, zoals wachttijden, de snack tent, het natte modderveld, het niet werkende tijdregistratie systeem en ga maar door..........daar een conclusie uit te trekken kan dan ook wel zonder daar te zijn geweest. Er staan trouwens een berg foto's gepost, dus die spreken ook al voor zich.

Het enige wat Cor dan meld is een optelsom van al dat nagatieve commentaar.
Ik probeer daar nog een leuke slinger aan te geven en dan word ik vervolgens betiteld als de grote negatieveling :!:

Nog erger vind ik dat degene die dat over mij zegt ook beter moet weten, want hij kent mij al een tijdje.
Als je me echt zou kennen zou je het niet in je hoofd halen om zoiets te denken over mij.
En wat zou je dan moeten discussieren over slecht weer :?: :?: :?: ....want dat was de echte reden dat het geen succes werd.

Nou ja ....ik wens de organisatie de volgende keer fantastisch weer toe.

Dit zeg ik waarschijnlijk omdat ik altijd zo negatief ben :mrgreen:

Vr. Gr.

Corvette

Oh ja ......dat woordje PRUTSERS is ook grappig bedoeld.

Dat hoor je tegenwoordig nogal regelmatig.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2007, 13:35

Zo is dat, prutsers :lol: achja je moet de humor er maar van inzien, over prutzers en humor gesproken, jongens wat heb ik gelachen zeg, kijk deze video maar eens :lol: :lol: :lol:

http://video.google.nl/url?docid=924478 ... YjP3uC_3zA

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 25 jun 2007, 13:39

Jullie zijn allemaal prutsers! :lol:

En sprinten is sowieso kansloos of je moet het zoals deze mijnheer doen, dan heeft het nog wel wat. :D
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9327310261

René130i

Bericht door René130i » 25 jun 2007, 13:41

Klaar, het is dus 1 grote grap. Sorry dat ik 't serieus nam :P
Laatst gewijzigd door René130i op 25 jun 2007, 13:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Michel P

Bericht door Michel P » 25 jun 2007, 13:41

Peter Tunissen schreef:Jullie zijn allemaal prutsers! :lol:

En sprinten is sowieso kansloos of je moet het zoals deze mijnheer doen, dan heeft het nog wel wat. :D
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9327310261
Pis in zijn broek :-)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 25 jun 2007, 13:43

Michel Pol schreef:Pis in zijn broek :-)
Michel, hou je weekendhobby's eens van het forum man! :lol: :mrgreen: :lol:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 25 jun 2007, 13:48

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 25 jun 2007, 13:50

GTRene

Bericht door GTRene » 25 jun 2007, 13:50

hij viel echt met z'n kruis vol op dat beton blok :shock:

René130i

Bericht door René130i » 25 jun 2007, 13:53

Denk niet dat dat 't ergste is. Iedereen lacht :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 25 jun 2007, 13:53

Peter Tunissen schreef:
Michel Pol schreef:Pis in zijn broek :-)
Michel, hou je weekendhobby's eens van het forum man! :lol: :mrgreen: :lol:
Was gaaf he die independslip meeting :lol:

Michel

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 25 jun 2007, 13:59

Hahahaha ja, alleen de volgende keer iets minder zware gewichten meenemen, dit is toch niet meer te tillen man. :D
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9517959330

Plaats reactie