Nou een klein weekje verder.
Geen goede foto's gemaakt. Weinig tijd/zin en het is te koud... Ik blijf binnen.
En om met de kou nou even te beginnen. De stoelverwarming... Die mis ik toch wel hoor. Dat is (was

) altijd zalig. Ik ben zo'n pussy die daar optimaal van geniet. Maar goed.. Blik op het voorjaar.. Dat het maar snel warm mogen worden.
De werkruimte:
Gewoon mooi , fijn en vertrouwd. Niks op aan te merken. Zwarte hemel vind ik mooi. Maakt hem wel wat kleiner maar je ziet de vette vingers van de kinderen er ook niet op. Top.
Stoelen zitten prima. Maar naast de stoelverwarming mis ik ook de geheugenstanden wel een beetje.. Dan werd mijn optimale zitpositie dmv één klokje elke keer weer netjes voor mij opgelost. Nu moet ikzelf aan het passen en meten gaan wanneer mijn vriendin de stoel bijna tot aan het dak zo hoog afgesteld heeft.

De oorlogswonden op de stenen zijn nog van de 530d. Die stond soms nog wat na te bloeden op de plaats wanneer hij terugkwam van een pittig ritje. Deze F11 doet er niet zo moeilijk om. Hij rijdt veel beschaafder dan de vorige 530D. In alle rust en kalmte gaat het allemaal prima vooruit. Zelfs zonder chipkuur. ( wel in sport.. anders val ik echt in slaap ). Maar er is geen drama. De automaat schakelt driftig op en neer.. Chippen wil ik nog wel doen.. Maar wacht even de garantieperiode af.. Wil het lot niet tarten. Eerst deze zomer maar eens probleemloos op en neer naar Oostenrijk zien te komen.

Afgelopen maandag stonden deze toevallig naast elkaar. De rechter is de mooiste. Dat is de mijne namelijk.
Snapte het ook niet helemaal. De linker heeft wél zwarte lijsten + M-pakket. Origineel zou je zeggen. Maar ik heb er mistlampen in zitten en bij de ander zit een of ander chrome balkje. En wel hele kleine winterwieltjes. Geen porum.
Anyway. Hij bevalt best. De E61 was wel wat stoerder. Qua uiterlijk en qua rijbeleving. Deze is wat netter. In alle opzichten.
Er mag iets meer pit in. Maar dat komt hopelijk nog na de toekomstige chipkuur.