Zon 40 man komen met chauffeur dus dat zijn de luxe bakken.
Ik zit hier een beetje in het middensegement Bram.Bram schreef:Het is inderdaad een keuze. Laatste twee brillen kosten me €1.000,-, al was de laatste dan wel gesponsord door mijn opticien, dat was via het programma geregeldMaar goed, iedere 2/3 jaar een nieuwe bril is daardoor wel een kostbare zaak geworden
Iemand met verstand van zaken?smiley schreef:Jussi vliegt op eenzame hoogte rechts bovenin het Gartner Kwadrant
I knowBram schreef:Tel daar twee glazen op van +€200 per stuk en dan telt het aardig op...
Ook Enterprise. Ander kwadrant.Jussi schreef:Iemand met verstand van zaken?smiley schreef:Jussi vliegt op eenzame hoogte rechts bovenin het Gartner Kwadrant
SAP?smiley schreef:Ook Enterprise. Ander kwadrant.Jussi schreef:Iemand met verstand van zaken?smiley schreef:Jussi vliegt op eenzame hoogte rechts bovenin het Gartner Kwadrant
Vind je?steeds een beter product leveren.
http://kassa.vara.nl/media/369381" onclick="window.open(this.href);return false;dvh schreef:Vind je?steeds een beter product leveren.
Ik voel dat namelijk niet.
Luco, het gaat hier over OOG-metingenLuco schreef:Ik heb bij de opticien ruim een uur gezeten voor metingen.
smiley schreef:Ik begin te begrijpen waarom die racevijf zoveel deuken had....
dvh! Vraag; ik zie wel eens van die brillen zonder sterkte maar met zogenaamde computer glazen. Beter voor je ogen als je lang achter een monitor zit. Helpt dat echt? Zal voor ieder mens anders zijn natuurlijk, maar als het echt voordelen bied kan het misschien geen kwaad zijn om te proberen. Mijn ogen zijn goed, zit alleen heul veul achter de computer.
Hoi Wj, lees het nu pas :----)WJ schreef: 15 mar 2017, 14:24dvh! Vraag; ik zie wel eens van die brillen zonder sterkte maar met zogenaamde computer glazen. Beter voor je ogen als je lang achter een monitor zit. Helpt dat echt? Zal voor ieder mens anders zijn natuurlijk, maar als het echt voordelen bied kan het misschien geen kwaad zijn om te proberen. Mijn ogen zijn goed, zit alleen heul veul achter de computer.
Super man, vloeren leggen is inderdaad erg zwaar werk.Peric schreef: 10 jul 2017, 21:08 Ben sinds begin Februari ook lekker onder pannen. Is wel zwaar en vroeg opstaan, maar het bevalt boven verwachtingen. Werk nu bij een bedrijf die zand-cement afwerkvloeren doet. Ben daar vliegende keep. Ene dag scheppen, andere dag reparatieklussen. En dan weer isoleren enz enz. Hard werken, maar voldoening..